پیام مبهم پوگبا در شبکه‌های اجتماعی
پیام مبهم پوگبا در شبکه‌های اجتماعی

هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد با انتشار پیامی دیگر در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم ، چند روز پس از حملات مختلف به پل پوگبا از سوی رسانه‌های و برخی اهالی فوتبال به دلیل گذاشتن پستی معنادار در اینستاگرام در روز اخراج ژوزه مورینیو از منچستریونایتد، این هافبک فرانسوی بار دیگر پیامی در شبکه‌های […]

هافبک فرانسوی تیم فوتبال منچستریونایتد با انتشار پیامی دیگر در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، چند روز پس از حملات مختلف به پل پوگبا از سوی رسانه‌های و برخی اهالی فوتبال به دلیل گذاشتن پستی معنادار در اینستاگرام در روز اخراج ژوزه مورینیو از منچستریونایتد، این هافبک فرانسوی بار دیگر پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده در آن کنجکاوی هواداران را برانگیخته است.

پوگبا در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، تصویری انیمیشنی از خود در حال چشمک زدن گذاشته و در پیامی مشابه پیام قبلی‌اش نوشته: «حالا برای این (عکس) شرح بنویسید. خبری بزرگ در راه است.»

پوگبای ۲۵ ساله با اخراج مورینیو و روی کار آمدن اولگنار سولسشایر، به ترکیب اصلی منچستریونایتد برگشت و در پیروزی ۵ بر یک این تیم مقابل کاردیف سیتی عملکرد درخشانی داشت.

پیام معنادار پوگبا در شبکه‌های اجتماعی هواداران را مجاب به گمانه‌زنی کرده و برخی از آنها این پیام را نشانه‌ای از احتمال تمدید قرارداد این بازیکن فرانسوی در آینده‌ای نزدیک دانسته‌اند.