به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن در این پیام آمده است:
با ورود جامعه بشری به عصر سیطره دانش و فرهنگ، تحولی کیفی در همه ابعاد زندگی انسان ها شکل گرفت که یکی از مهم ترین آنها پدیدار شدن نیاز به سازمان هایی برای ایجاد ارتباط با افکار عمومی است.
روابط عمومی ها در فرایند پیدایش خود نقش شناخت و ایجاد زمینه اجتماعی برای فعالیت و موفقیت سازمان های تولیدی و خدماتی را برعهده داشتند و این نقش به مرور ارتقاء یافته و در نتیجه، آنها تبدیل به بازو و عاملی مدیریتی در تحقق اهداف و سازوکار سازمان های دولتی و خصوصی شدند.
با رشد فناوری های ارتباطی، امروزه شاهد شیوه های نوین انتقال اطلاعات هستیم که سرعت و دقت را میتوان از مولفه های اصلی آن برشمرد، خصیصه هایی که میتواند در ارتقا شفافیت، صراحت و افزایش سرعت در انتقال مفاهیم و همچنین رویدادها تاثیری جدی داشته باشند.
روابط عمومی نوین با بهره گیری از ابزارهای جدید پیام رسانی از رسالت سنتی خود برای اقناع مخاطب در مسیر مشتری سازی آنها فراتر رفته و در این مسیر تامین محتوا برای انتقال پیام از طریق رسانه های گوناگون نقش برجسته تری یافته است و البته در این میان از نقش کارشناسان و نخبگان در این عرصه نمی توان به راحتی گذشت.
اینجانب ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی را خدمت همه فعالان این عرصه به ویژه همکارانم در این بانک تبریک عرض می نمایم و موفقیتشان را در مسیر خدمت به میهن عزیز اسلامی آرزومندم.