پیروزی بارسلونا مقابل یوونتوس
پیروزی بارسلونا مقابل یوونتوس

هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با مداد چهارشنبه برگزار و در جریان حساس ترین دیدار روز نخست این رقابت ها تیم فوتبال بارسلونا با ۳ گل انتقام شکست فصل قبل مقابل تیم یوونتوس را از این تیم گرفت. اوج هیجان دررقابت های باشگاهی در معتبر ترین لیگ فوتبال اروپایی از سه شنبه […]

بارسلونا

هفته نخست از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با مداد چهارشنبه برگزار و در جریان حساس ترین دیدار روز نخست این رقابت ها تیم فوتبال بارسلونا با ۳ گل انتقام شکست فصل قبل مقابل تیم یوونتوس را از این تیم گرفت.

اوج هیجان دررقابت های باشگاهی در معتبر ترین لیگ فوتبال اروپایی از سه شنبه شب آغاز و تیم های مطرح بارسلونا،بایرن مونیخ، پارسی سن ژرمن،چلسی و بارسلونا رقبای خود را گلباران کردند.
تیم بارسلونا درحساس ترین دیدار این هفته از رقابت های لیگ قهرمانان در وزشگاه نیوکمپ میزبان تیم ریشه دار یوونتوس بود.
یاران مسی که در فصل گذشته این رقابت ها و درمرحله یک چهارم نهایی این مسابقات توسط تیم یوونتوس از گردونه بازیها حذف شده بودند بامداد چهارشنبه انتقام دیدار رفت فصل گذشته را از این تیم گرفته و در این دوره از رقابت ها بردی قاطع را شروع کردند.
دراین دیدار که ازگروه D و با نتیجه ۳ برصفر به پایان رسید برای تیم بارسلونا لیونل مسی دردقایق ۴۵ و ۶۹ و ایوان راکتیچ دردقیقه ۵۶ گلزنی کرده و سه امتیاز ارزشمند این دیدار را برای تیمشان به ارمغان آوردند.
به طورحتم دراین گروه که یکی از گروه های مرگ این فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به شمار می آید جدال تیم های صدر نشین رقابت های لالیگا و سری آ برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات همچنان وجود داشته و با هیجان دنبال خواهد شد.
دردیگر دیدار مهم روز نخست تیم بایرن مونیخ با ۳ گل تیم اندرلخت بلژیک را درهم کوبید،شاگردان کارلو آنجلوتی که درهفته گذشته دررقابت های بوندسلیگا با نتیجه ۲ بر صفر مغلوب تیم هافن هایم شده بودند بامداد چهارشنبه با تمام قوا مقابل تیم اندرلخت بلژیک قرارگرفته و این تیم را با ۳ گل بدرقه کردند.
برای تیم بایرن مونیخ دراین دیداررابرت لواندوفسکی دردقیقه ۱۱ از روی نقطه پنالتی، تیاگو آلکانترا دردقیقه ۶۵ و جاشوا کیمیچ دردقیقه ۱+۹۰ گلزنی کردند.
دردیگر دیدار این گروه تیم پاریس سن ژرمن که درفصل جاری رقابت های اروپایی با خریدهای کلان سرو صدای زیادی به پا کرد، با رونمایی از بازیکنان به نام خود در چارچوب این رقابت ها خود نمایی کرد.
این تیم درنخستین دیدار اروپایی خود که بسیاری از کارشناسان و فوتبال دوستان جهان منتظر آن بودند، میهمان تیم سلتیک اسکاتلند بود و این تیم را درخانه حریف با ۵ گل شکست داده و درصدرجدول رده بندی گروه B جای گرفت.
نیمار دردقیقه ۱۹ ،ام پایه دردقیقه ۳۴ ،ادینسون کاوانی دردقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی و ۸۵ درجریان بازی و گل به خودی لوستیک دردقیقه ۸۳ برای تیم پاریسی گلزنی و جشنواره ای از گل مقابل حریف به راه انداختند ونخستین برتری خود در لیگ قهرمانان را درخارج از خانه جشن گرفتند.
به طور حتم حضور نیمار و ام پابه به همراه کاوانی از همین نخستین دیدار اروپایی فصل زنگ خطر را برای سایر تیم های حاضر درلیگ قهرمانان اروپا به صدا درآورده و آنان از همین ابتدای این رقابت ها باید به فکر مهار بازیکنان این تیم باشند.
نتایج کامل رقابت های برگزار شده در روز نخست از هفته اول رقابت های لیگ قهرمانان اروپا از این قرار است:
گروه A:
بنفیکا ۱ – زسکامسکو ۲
منچستریونایتد ۳ – بازل صفر
گروه B:
بایرن مونیخ ۳ – اندرلخت صفر
سلتیک صفر – پاریس سن ژرمن ۵
گروه C:
چلسی ۶ – قره باغ صفر
آ.اس.رم صفر – اتلتیکو مادرید صفر
گروه D:
بارسلونا ۳ – یوونتوس صفر
المپیا کوس ۲ – اسپورتینگ ۳