پیروزی شگفت انگیز وفایی مقابل مرد شماره یک اسنوکر جهان
پیروزی شگفت انگیز وفایی مقابل مرد شماره یک اسنوکر جهان
ملی پوش اسنوکر ایران موفق شد مرد شماره یک اسنوکر جهان را شکست دهد.

ملی پوش اسنوکر ایران موفق شد مرد شماره یک اسنوکر جهان را شکست دهد.

به گزارش صبح اقتصاد، حسین وفایی ملی پوش اسنوکر ایران که در رقابت های قهرمانی انگلستان (UK Championship) شرکت کرده است در مرحله اول این رقابت ها به مصاف پانگ جون ژو (Pang Junxu)رفت و توانست با نتیجه ۶ بر ۴ به پیروزی برسد.

ملی پوش اسنوکر ایران درحالی در این مسابقات شرکت کرده است که او در رنکینگ ۶۳ جهان قرار دارد.

در مرحله دوم این مسابقات ملی پوش اسنوکر ایران به مصاف مارک سلبی مرد شماره یک و  یکی از قدرتمندترین اسنوکر بازان جهان رفت. این رقابت که که شب گذشته (یک شنبه) از  ساعت ۲۳ به وقت ایران پیگیری شده بود با پیروزی حسین وفایی پایان یافت.

وفایی در این رقابت عملکرد بسیار درخشانی از خود ثبت کرد و توانست با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی دست پیدا کند. با این نتیجه مرد شماره یک اسنوکر جهان مقابل نماینده ایران زانود زد و از دور رقابت ها کنار رفت.

در ادامه این دوره از مسابقات قهرمانی انگلستان، وفایی به مصاف گودونگ نماینده کشور چین خواهد رفت. این مسابقه سه شنبه ۹ آذر از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران کار خود را آغاز می کند.

به گزارش ایسنا، مسابقات قهرمانی انگلستان یک تورنمنت حرفه ای اسنوکر و از معتبرترین رقابتهای جهان است که از ۲۳ نوامبر تا ۵ دسامبر در  انگلستان برگزار می شود. نیل رابرتسون مدافع عنوان قهرمانی این رقابت ها است. او در فینال ۲۰۲۰ جاد ترامپ را با نتیجه ۱۰–۹ شکست داد.

قهرمان این رقابت ها می تواند ۲۰۰ هزار پوند را به جیب بزند و نفر دوم ۸۰ هزار پوند را برنده خواهد شد. مجموع جوایز این رقابتها بیش از یک میلیون پوند تخمین زده شده است.

پیش از این حسین وفایی در رقابتهای انتخابی مسترز آلمان ۲۰۲۲ در مهمترین رقابت خود به مصاف ستاره اسنوکر جهان یعنی رونی اُ سالیوان  رفت و موفق شد با نتیجه قاطع  ۵ بر صفر به پیروزی برسد و شگفتی‌ساز شود.

انتهای پیام