پیروزی نفت با درخشش حامد حدادی
پیروزی نفت با درخشش حامد حدادی
تیم بسکتبال نفت آبادان بازی نخست خود در پلی‌آف لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

تیم بسکتبال نفت آبادان بازی نخست خود در پلی‌آف لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشت.

به گزارش صبح اقتصاد، در جریان بازی‌های نخست سری مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (یک‌شنبه – ۱۹ فروردین ۱۴۰۳)، تیم‌های طبیعت تهران و نفت آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با پیروزی نفت آبادان پایان یافت‌.

این دیدار به میزبانی شاگردان مهران شاهین‌طبع (تیم طبیعت اسلامشهر) در سالن بسکتبال آزادی برگزار شد که در پایان، شاگردان حماد سامری موفق شدند میزبان قدرتمند خود را با نتیجه ۸۸ – ۹۴ شکست داده و سری را با برد آغاز کنند.

در حالی که تا اواسط کوارتر دوم، تیم نفت آبادان به واسطه عملکرد خوب روی کارهای دفاعی از حریف خود پیش بود، در ادامه تیم طبیعت تهران نبض بازی را در اختیار گرفت تا با درخشش «جردن استیونس» که موفق به کسب ۲۳ امتیاز شد، نیمه نخست را با برتری ۴۲ – ۳۵ به پایان برساند.

کوارتر اول این بازی ۱۸-۲۳ به سود نفت آبادان پایان یافت و کوارتر دوم اما با حساب ۲۵-۱۲ به سود طبیعت رقم خورد تا شاگردان شاهین‌طبع پیروز به رختکن بروند. حدادی در نیمه نخست تنها ۶ امتیاز کسب کرد!

با شروع نیمه دوم اما نفت آبادان با درخشش حامد حدادی و صدیقی، کوارتر سوم را فوق‌العاده پشت سر گذاشت تا ضمن پیروزی ۱۱-۲۷ در این کوارتر، ۵۶ – ۶۲ از میزبان خود پیش بیفتد. در کوارتر چهارم هم این تیم نفت بود که با ادامه درخشش حدادی، نبض بازی را در اختیار داشت تا با وجود برد ۳۵-۳۲ در این کوارتر، نفت آبادان با ۶ امتیاز اختلاف پیروز این بازی شود.

مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران به صورت سری (سه از پنج) برگزار می‌شود. هر تیمی که در مجموع پنج بازی در سه بازی حریف مقابل خود را شکست دهد، راهی مرحله بعد خواهد شد.

انتهای پیام

  • منبع خبر : ایسنا