پینگ پنگ باز ایران،به یک قدمی کسب سهمیه المپیک نوجوانان رسید
پینگ پنگ باز ایران،به یک قدمی کسب سهمیه المپیک نوجوانان رسید

پینگ پنگ باز ایران با شکست نماینده قزاقستان به یک قدمی کسب سهمیه المپیک نوجوانان رسید.  در ادامه مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی المپیک نوجوانان، امین احمدیان و مشهید اشتری پس از صعود از مرحله مقدماتی در مرحله نهایی به رقابت پرداختند. احمدیان در این مرحله با بازیکنان کره جنوبی و قزاقستان هم گروه شد که او […]

پینگ پنگ باز ایران با شکست نماینده قزاقستان به یک قدمی کسب سهمیه المپیک نوجوانان رسید.

 در ادامه مسابقات پینگ‌پنگ انتخابی المپیک نوجوانان، امین احمدیان و مشهید اشتری پس از صعود از مرحله مقدماتی در مرحله نهایی به رقابت پرداختند.

احمدیان در این مرحله با بازیکنان کره جنوبی و قزاقستان هم گروه شد که او در بازی اول بازیکن قزاق را با نتیجه ۴ بر ۱ شکست داد.

 احمدیان اگر بتواند فردا( یکشنبه) نماینده کره جنوبی را هم شکست دهد به عنوان نفر اول گروه خود سهمیه المپیک را خواهد گرفت.

در بخش دختران نیز اشتری با بازیکنان هند و چین تایپه هم گروه بود که در نخستین دیدار با نتیجه ۴ برصفر مغلوب بازیکن چین تایپه شد.

پس از پایان مرحله مقدماتی، دوازده بازیکن در بخش پسران و دوازده بازیکن در بخش دختران راهی مرحله نهایی شدند و در چهار گروه سه نفره تقسیم شدند. نفرات اول هر گروه مستقیما سهمیه المپیک را می گیرند.

 نفرات دوم هم با یکدیگر مسابقه می دهند تا نفرات رزرو مشخص شوند.با این حال آنها باز هم فرصت دارند در مسابقات آتی دوباره برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان تلاش کنند.