پیکان در بازی فردا می تواند مانع شادی ما شود
پیکان در بازی فردا می تواند مانع شادی ما شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه تیمش به دنبال تداوم روند موفقیت هاست، گفت:پیکان همیشه حریف خطرناکی بوده است و در بازی فردا نیز می تواند مانع شادی ما شود. «برانکو ایوانکوویچ» روز شنبه در نشسست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال،عنوان کرد:پس از موفقیت […]

برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با اشاره به اینکه تیمش به دنبال تداوم روند موفقیت هاست، گفت:پیکان همیشه حریف خطرناکی بوده است و در بازی فردا نیز می تواند مانع شادی ما شود.

«برانکو ایوانکوویچ» روز شنبه در نشسست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان تهران در هفته ششم لیگ برتر فوتبال،عنوان کرد:پس از موفقیت در دیدار مقابل الاهلی نوعی شادی و رضایتمندی در پرسپولیس به وجود آمده است، اما همین مساله نیز نمی تواند ما را از تکاپو و هیجان دور کند.
وی با اشاره به دشواری دیدار مقابل پیکان، ادامه داد: فصل گذشته دو بازی سخت مقابل این تیم داشتیم و می دانیم که این دیدار می تواند روند خوب موفقیت های پرسپولیس را دچار مشکل کند.
برانکو با تاکید براینکه تیمش به دنبال تداوم روند پیروزی های خود است، افزود: می توانیم با کسب برد در این بازی با روحیه ای بالا به استقبال الهلال عربستان در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برویم.
سرمربی پرسپولیس در مورد غایبین تیمش در دیدار برابر پیکان، عنوان کرد:«سیدجلال حسینی» تنها غایب ما است که هنوز شرایط بازی را پیدا نکرده است.
تنها دیدار باقی مانده از هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه آزادی تهران بین تیم های پرسپولیس و پیکان برگزار خواهد شد.
هم اکنون، پرسپولیس ۱۳ و پیکان ۵ امتیاز اندوخته دارند و در رتبه های دوم و سیزدهم جدول رده بندی ایستاده اند.