پیگیر قتل خاشقجی هستیم و در صورت لزوم به سازمان ملل رجوع می‌کنیم
پیگیر قتل خاشقجی هستیم و در صورت لزوم به سازمان ملل رجوع می‌کنیم

رئیس جمهوری ترکیه امروز اعلام کرد که آنکارا پیگیر قتل جمال خاشقجی است و در صورت لزوم به سازمان ملل متحد رجوع خواهد کرد. به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از الجزیره، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز اظهار داشت: بار دیگر این پرسش را از عربستان سعودی مطرح می کنیم […]

رئیس جمهوری ترکیه امروز اعلام کرد که آنکارا پیگیر قتل جمال خاشقجی است و در صورت لزوم به سازمان ملل متحد رجوع خواهد کرد.

به گزارش واحد بین الملل خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از الجزیره، رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه امروز اظهار داشت: بار دیگر این پرسش را از عربستان سعودی مطرح می کنیم که چه کسی دستور قتل خاشقجی را صادر کرد، محل اختفای جسد وی کجا است و چه کسانی در قتل خاشقجی مشارکت داشتند؟

وی با بیان این مطلب افزود: مسئولان سعودی به طور کامل از نحوه قتل خاشقجی و رنجی که به وی در لحظه قتل دادند آگاه هستند.

اردوغان خاطرنشان کرد: دادستان کل ترکیه تمامی اطلاعات و اسنادی که در خصوص قتل خاشقجی به دست آورده بود در اختیار سعودی ها قرار داده است اما هیچ واکنشی دریافت نکرده است.

رئیس جمهوری ترکیه در ادامه گفت: پنهان کردن اطلاعات مربوط به قتل خاشقجی توسط تیم ترور وی، با هدف حمایت از کسی است که دستور قتل خاشقجی را صادر کرده است.

وی افزود: ما به پیگیری قتل خاشقجی ادامه خواهیم داد و اگر لازم باشد برای تحت تاثیر قرار دادن دستگاه قضایی بین المللی در این زمینه به سازمان ملل متحد رجوع خواهیم کرد./منبع مهر