چرا درباره زمان پخش فصل سوم ستایش اطلاع رسانی نمی شود ؟
چرا درباره زمان پخش فصل سوم ستایش اطلاع رسانی نمی شود ؟
مجموعه «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه‌کنندگی آرمان زرین‌کوب یکی از تولیدات پرطرفدار تلویزیونی بود که فصل ۱ و ۲ آن در سال‌های ۹۰ و ۹۲ از شبکه سه سیما پخش شد.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد البته سری دوم این مجموعه نتوانست همچون سری اول رضایت مخاطبان را جلب کند و پس از کش و قوس‌های بسیار، قرار بر این شد که با خواست مردم فصل سوم این مجموعه نیز ساخته شود.

سریال ستایش۳ ابتدا قرار بود در سال ۹۷ از شبکه سه سیما پخش شود اما به دلیل حجم بالای کار و اهمیت کیفیت، تصمیم بر این شد که بالاخره این مجموعه تابستان ۹۸ روی آنتن سیما برود. اما با وجود اینکه اکنون تیرماه به پایان رسیده، هنوز هیچ اطلاع‌رسانی درباره زمان پخش این مجموعه اعلام نشده است.

سعید سلطانی (کارگردان مجموعه ستایش) درباره زمان پخش فصل سوم این مجموعه گفت: زمان پخش قطعی این سریال را تلویزیون تعیین می‌کند اما بر اساس صحبت‌هایی که انجام دادیم، قرار بر این شده که اوایل مهرماه شاهد پخش مجموعه ستایش از تلویزیون باشیم.

وی همچنین در ادامه درباره روند کاری سریال «ستایش» توضیح داد: در حال حاضر تصویربرداری مجموعه به اتمام رسیده و ما مشغول کارهای تدوین، صداگذاری و مسائلی از این دست هستیم.

کارگردان مجموعه ستایش همچنین درباره داستان فصل سوم این مجموعه بیان کرد: سری سوم این مجموعه در ادامه فصل دوم است. یعنی درست از انتهای فصل دوم، قصه آغاز می‌شود. البته در این سری، آدم‌های داستان با چالش‌ها و درگیری‌های جدیدی مواجه می‌شوند که امیدواریم مورد توجه قرار گیرد و فصل سوم را از سری‌های قبلی مجموعه دیدنی‌تر کند.

داستان سریال ستایش درباره زندگی زنی با نام ستایش بوده که با فراز و نشیب‌های زیادی همراه می‌شود.

نرگس محمدی، فریبا نادری، سیما تیرانداز، داریوش ارجمند، مهدی میامی و مهدی سلوکی ازجمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم ستایش به ایفای نقش می‌پردازند./ایلنا

  • منبع خبر : ایران آنلاین