چرا پراید و رنو شماره گذاری نمی‌شوند؟
چرا پراید و رنو شماره گذاری نمی‌شوند؟
رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه درمحصولات رنو نیز ساندرو، استپ وی، پارس تندر و ال 90 شماره‌گذاری ...

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با بیان اینکه درمحصولات رنو نیز ساندرو، استپ وی، پارس تندر و ال ۹۰ شماره‌گذاری نمی‌شوند، گفت: هنوز مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا دلایل عدم شماره‌گذاری این خودروها را اعلام نکرده است .”چرا پراید و رنو شماره گذاری نمی‌شوند؟”

سعید مؤتمنی  در رابطه با دلایل عدم شماره گذاری پراید و محصولات رنو، گفت: حدود یک هفته است که خودروهای  سواری شماره‌گذاری نمی‌شود هنوز دلایل این موضوع  اعلام نشده است

وی با بیان اینکه درمحصولات رنو نیز ساندرو، استپ وی، پارس تندر و ال ۹۰ شماره‌گذاری نمی‌شوند، افزود: به نظر می‌رسد استاندارد یورو ۴ عاملی برای عدم شماره گذاری پراید شده اما هنوز مرکز شماره گذاری پلیس راهور ناجا دلایل عدم شماره‌گذاری این خودروها را اعلام نکرده است .

-ساعت کار مراکز شماره‌گذاری و تعویض پلاک در سراسر کشور از ۷ صبح تا ۱۴ است؛‌ البته این نکته را باید متذکر شد که با توجه به رعایت فاصله‌گذاری برای ورود مراجعین به مراکز تا هر زمانی که خودرو در صف وجود داشته باشد خدمت ارائه می‌شود و این طور نیست که با رسیدن به ساعت ۱۴ به مراجعینی که منتظر مانده‌اند خدمت ارائه ندهیم.

-یکی از مواردی که برای اجرای طرح فاصله‌گذاری در مراکز شماره‌گذاری در حال اجراست بدین نحو است که ورود خودروها و افراد به داخل مراکز با توجه به تعداد افراد حاضر در سالن هاست تا ازدحام و تجمع ایجاد نشود.”چرا پراید و رنو شماره گذاری نمی‌شوند؟

به طور واضح‌تر می توان گفت با توجه به جمعیت حاضر در سالن‌ها به وسایل نقلیه و مراجعین جدید اجازه ورود به پارکینگ مراکز تعویض پلاک را می‌دهیم تا در سالن‌ها ازدحام صورت نگیرد.

در داخل سالن‌ها نیز مواد ضدعفونی قرار داده‌ایم تا مراجعان دست‌های خود را ضدعفونی کنند همچنین در جلوی گیت‌ها خط‌کشی انجام شده و رعایت فاصله‌ها به مراجعان گوشزد می‌شود.

باید گفت مراجعان حتما باید از ماسک استفاده کنند و بنابر آخرین مصوبات، مرکز شماره‌گذاری خودرو از امروز از ارائه خدمت به افرادی که فاقد ماسک باشند خودداری خواهد کرد.

پوشیدن دستکش و همراه داشتن خودکار برای امضای اسناد از جمله دیگر توصیه هاست.

البته ذکر این موارد هم ضروری است که ضدعفونی و گندزدایی سالن‌ها، صندلی‌ها، سکوها و کلیه تجهیزات موجود به طور مستمر انجام می‌شود.

همچنین استفاده از استامپ و اثر انگشت نیز حذف شده تا از شیوع ویروس کرونا جلوگیری کنیم؛‌ همچنین در زمان ورود افراد به داخل مراکز غربالگری و تب‌سنجی نیز انجام می‌شود.

 

 

  • منبع خبر : ایران جیب