کاخ سفید: ترامپ هنوز تصمیم نهایی خود را در مورد سوریه نگرفته است
کاخ سفید: ترامپ هنوز تصمیم نهایی خود را در مورد سوریه نگرفته است

کاخ سفید با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نشست رئیس جمهور آمریکا و تیم امنیت ملی کاخ سفید برای بحث پیرامون وضعیت سوریه، «بدون دستیابی به یک تصمیم نهایی به پایان رسید». به نقل از رویترز، کاخ سفید روز پنج شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نشست «دونالد ترامپ» با تیم امنیت […]

کاخ سفید با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نشست رئیس جمهور آمریکا و تیم امنیت ملی کاخ سفید برای بحث پیرامون وضعیت سوریه، «بدون دستیابی به یک تصمیم نهایی به پایان رسید».

به نقل از رویترز، کاخ سفید روز پنج شنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که نشست «دونالد ترامپ» با تیم امنیت ملی کاخ سفید برای بحث پیرامون وضعیت سوریه، «بدون دستیابی به یک تصمیم نهایی به پایان رسید».

رئیس جمهور آمریکا و مشاوران امنیت ملی در این نشست که روز پنج شنبه برگزار شد، پیرامون گزینه های محتمل آمریکا علیه سوریه با یکدیگر بحث و گفتگو کردند.

روز چهارشنبه هشدار دونالد ترامپ به روسیه در مورد حمله موشکی قریب الوقوع آمریکا به سوریه و انتقاد وی از مسکو به دلیل حمایت از «بشار اسد» رئیس جمهور قانونی سوریه، باعث تشدید نگرانیها از مواجهه احتمالی روسیه- متحد بزرگ سوریه- و دولتهای غربی شد.

با این حال، ترامپ لحن کلام خود را در روز پنج شنبه اندکی ملایم تر کرد. وی در یک پیام توئیتری نوشت: «هرگز نگفتم که حمله به سوریه چه زمانی اتفاق می افتد. می تواند خیلی زود اتفاق بیفتد یا به هیچوجه خیلی زود نباشد».