کارگردان قسمت جدید «جنگ ستارگان» مشخص شد
کارگردان قسمت جدید «جنگ ستارگان» مشخص شد

«جی.جی آبرامز» برای کارگردانی نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» با کمپانی لوکاس فیلم به توافق رسید. به نقل از اسکرین، «جی.جی آبرامز» که در سال ۲۰۱۵ با کارگردانی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» این فیلم را به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه و سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل کرد، کارگردانی قسمت نهم این فیلم […]

کارگردان

«جی.جی آبرامز» برای کارگردانی نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» با کمپانی لوکاس فیلم به توافق رسید.

به نقل از اسکرین، «جی.جی آبرامز» که در سال ۲۰۱۵ با کارگردانی «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» این فیلم را به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه و سومین فیلم پرفروش تاریخ سینما تبدیل کرد، کارگردانی قسمت نهم این فیلم را نیز بر عهده گرفت.

«آبرامز» علاوه بر کارگردانی نویسندگی این فیلم را نیز با همکاری «کریس تریو» بر عهده خواهد داشت.

پس از این که «کالین ترورو» کارگردان فیلم موفق «دنیای ژوراسیک» اعلام کرد به دلیل تفاوت دیدگاه‌ها از پروژه ساخت قسمت جدید «جنگ ستارگان» کناره‌گیری می‌کند، دوباره نام «آبرامز» برای ساخت این فیلم مطرح شد که پیش از این کارگردانی قسمت هفتم «جنگ ستارگان» را در کارنامه دارد.

ابتدا قرار بود «فیل لُرد» و «کریستوفر میلر» سازندگان فیلم موفق «لگو» این اثر را بسازند. این دو کارگردان برای فیلم جدید جنگ ستارگان» که متمرکز بر شخصیت «هان سولو» است، جمعی از بازیگران مطرح را هم گرد هم آورده بودند، اما چند ماه پیش اعلام کردند به‌ دلیل توافق نداشتن بر سر دیدگاه‌های خلاقانه از هم جدا می‌شوند.

«ران هاوارد» فیلمساز سرشناس سینما و خالق آثاری چون «رمز داوینچی»، «فرشتگان و شیاطین»، «فراست/نیکسون»، «آپولو ‌۱۳» و «دوزخ» نیز از گزینه‌های کارگردانی قسمت نهم از مجموعه «جنگ ستارگان» بود.

قسمت نهم «جنگ ستارگان» که هنوز نام دقیقی برای آن در نظر گرفته نشده، قرار است از تاریخ ۲۴ می ۲۰۱۹ روانه پرده سینماها شود. تاریخ شروع تولید این فیلم هم اوایل ۲۰۱۸ اعلام شده است.