وزارت خارجه:ما هیچ اطلاعی از کارگروه اصلاح برجام نداریم
وزارت خارجه:ما هیچ اطلاعی از کارگروه اصلاح برجام نداریم

سخنگوی وزارت خارجه صبح امروز در نشست هفتگی خود تاکید کرد: ما هیچ اطلاعی از کارگروه اصلاح برجام نداریم و خبری را در این ارتباط اتحادیه اروپا به ما نداده است. سخنگوی وزارت خارجه در نشست خود با رسانه‌ها در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه طبق اخبار منتشر شده سه کشور اروپایی با […]

سخنگوی وزارت خارجه صبح امروز در نشست هفتگی خود تاکید کرد: ما هیچ اطلاعی از کارگروه اصلاح برجام نداریم و خبری را در این ارتباط اتحادیه اروپا به ما نداده است.

سخنگوی وزارت خارجه در نشست خود با رسانه‌ها در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه طبق اخبار منتشر شده سه کشور اروپایی با تشکیل کارگروه مشترک با آمریکا برای اصلاح و یا اضافه کردن موادی به برجام موافقت کرده‌اند و آیا ایران از این موضوع اطلاعی دارد و کشورهای اروپایی در این زمینه با ایران صحبت کرده‌اند،‌ خطاب به خبرنگار سوال‌کننده،‌ گفت: فکر می‌کنم فرض شما از ابتدا اشتباه است و ما چنین سخن و کلامی را به صورت رسمی از سه کشور اروپایی دریافت نکرده‌ایم و فکر می‌کنیم که باز هم آمریکایی‌ها بر اساس عادت غلط و دیرینه خود رویاهایشان را از زبان دیگران بیان می‌کنند.

وی خطاب به خبرنگار پرسش‌کننده تاکید کرد: ما هیچ اطلاعی از این کارگروه که شما اشاره کردید نداریم و خبری در این ارتباط از سوی اتحادیه اروپا به ما داده نشده است.

قاسمی در بخش دیگری از این نشست با بیان این که هیچ ارتباطی بین عدم حضور ظریف با افراد حاضر در اجلاس داووس وجود نداشت، گفت: عدم حضور وزیر خارجه در اجلاس داووس به دلیل نیاز به وجود ایشان برای چیدمان و تحول جدید و رسیدن به یک نقظه مطلوب در تغییر ساختار وزارت خارجه و این که هیچ بخشی از کار متوقف نشود بود و غیر از این موارد بقیه مباحثی که مطرح می‌شوند گمانه‌زنی است.