کامبک هلند در دقایق پایانی و صعود به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا
کامبک هلند در دقایق پایانی و صعود به نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا

تیم ملی هلند از شکست مقابل آلمان، تساوی ساخت و به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا راه یافت. به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد تیم ملی هلند از شکست مقابل آلمان، تساوی ۲ – ۲ ساخت و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا راه یافت. در این بازی گروه اول لیگ A در ورزشگاه «ولتینگز […]

تیم ملی هلند از شکست مقابل آلمان، تساوی ساخت و به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا راه یافت.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد تیم ملی هلند از شکست مقابل آلمان، تساوی ۲ – ۲ ساخت و به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا راه یافت.

در این بازی گروه اول لیگ A در ورزشگاه «ولتینگز آره‌نا» ابتدا  آلمان میزبان  توسط ورنر در دقیقه ۹ و سانه در دقیقه ۲۰ به گل رسید، اما هلند با تعویض‌های طلایی کومان در ۱۰ دقیقه پایانی به بازی برگشت و توسط پرومس در دقیقه ۸۵ و فن‌دایک در دقیقه ۱+۹۰ به گل رسید تا با تساوی به خاطر تفاضل گل بهتر در دیدار رودررو مقابل فرانسه به نیمه نهایی لیگ اروپا صعود کند. به این ترتیب در پایان بازی‌های گروه اول لیگ A، هلند هفت امتیازی بالاتر از فرانسه هم‌امتیازش صعود کرد و آلمان دو امتیازی به عنوان تیم سقوط‌کننده گروه به لیگ B به کارش پایان داد.

براساس این گزارش و در سایر بازی‌ها در گروه اول لیگ B، جمهوری چک با برتری یک بر صفر مقابل اسلواکی باعث سقوط رقیبش به لیگ C شد. نبرد دانمارک و جمهوری ایرلند در گروه چهارم لیگ B با تساوی بدون گل به پایان رسید. در گروه سوم لیگ C، بلغارستان مقابل اسلوونی به تساوی یک – یک رسید و نروژ  ۲ بر صفر در خانه قبرس پیروز شد.

دوشنبه شب همچنین در گروه اول لیگ D، آندورا و لتونی به تساوی بدون گل رسیدند و گرجستان ۲ بریک از سد قزاقستان گذشت. در گروه چهارم همین سطح، مقدونیه ۴ بر صفر جبل‌الطارق را شکست داد و لیختن‌اشتاین و ارمنستان به تساوی ۲ – ۲ بسنده کردند./منبع تسنیم