کانال‌های تلویزیونی چگونه نامزدهای انتخابات را تبلیغ می‌کنند؟
کانال‌های تلویزیونی چگونه نامزدهای انتخابات را تبلیغ می‌کنند؟
رئیس صداوسیما اعلام کرد: فرصت تبلیغاتی ایجادشده برای نامزدهای تایید صلاحیت‌شده انتخابات مجلس به‌صورت کانال تلویزیونی خواهد بود.

رئیس صداوسیما اعلام کرد: فرصت تبلیغاتی ایجادشده برای نامزدهای تایید صلاحیت‌شده انتخابات مجلس به‌صورت کانال تلویزیونی خواهد بود.

به گزارش صبح اقتصاد طبق اعلام پیمان جبلی ـ رئیس سازمان صداوسیما ـ این کانال‌های تلویزیونی از برنامه‌های شبکه‌های استانی جداست و هر حوزه انتخابی یک کانال انتخاباتی تحت عنوان کانال انتخابات خواهد داشت که در حوزه انتخابی خود پخش می‌شود.

جبلی در توضیح بیشتر درباره‌ی جزئیات راه‌اندازی این کانال‌های انتخاباتی گفت: به عنوان مثال استان مازندران سه چهار حوزه انتخابی دارد و هر کدام از حوزه‌ها برای خود یک کانال انتخابات خواهند داشت و پخش تبلیغات نامزدهای آن حوزه انتخابی ۲۴ ساعته خواهد بود.

رئیس صداوسیما مطرح کرد: تصور ما این است برای بیش از ۷۰ درصد جمعیت کشور می‌توانیم در همان مدت زمان قانونی تبلیغات و در آن فرصت هفت روزه، این اقدام را انجام دهیم.

جبلی اخیرا در همایش افق رسانه اعلام کرده بود: «در راستای هدف عدالت گستری و هویت محوری امسال برای اولین بار شاهد تجربه جدید رسانه ملی در عرصه انتخابات مجلس خواهیم بود. عزممان را برای تشویق مشارکت گسترده تر مردم در انتخابات جزم کرده‌ایم. امکان تبلیغات نامزدها از آنتن رسانه ملی در استان‌ها فراهم شده است و تلاش می‌کنیم بر شور و نشاط انتخابات بیفزاییم.»

رئیس صداوسیما همچنین گفته بود که به منظور پخش برابر تبلیغات انتخاباتی نامزدهای نمایندگی مجلس دوازدهم برای نخستین بار ۲۰۰ فرستنده تلویزیونی فعالیت خواهند کرد.

  • منبع خبر : ایسنا