کاهش تعرفه‌های اپراتورهای ایرانی برای سفر اربعین
کاهش تعرفه‌های اپراتورهای ایرانی برای سفر اربعین

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرف عراقی هزینه‌های تلفن و اینترنت را کاهش نداده است، اما اپراتورهای داخلی به صورت یک طرفه با کاهش ۶۰ درصدی تعرفه‌هایشان به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.  محمد جواد آذری جهرمی در نشست ستاد اربعین خوزستان که امروز در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار داشت: زیرساخت‌های […]

وزریر ارتباطات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: طرف عراقی هزینه‌های تلفن و اینترنت را کاهش نداده است، اما اپراتورهای داخلی به صورت یک طرفه با کاهش ۶۰ درصدی تعرفه‌هایشان به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.

 محمد جواد آذری جهرمی در نشست ستاد اربعین خوزستان که امروز در سالن جلسات سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد اظهار داشت: زیرساخت‌های فنی مناسبی در منطقه آزاد اروند به وجود آمده است.

وی با بیان اینکه این موضوع آغاز توسعه کسب و کار در منطقه و کشور خواهد بود، بیان کرد: مردم استان خوزستان و به ویژه شمال خوزستان با مشکلات فراوان ارتباطی و بهره‌مندی از پوشش آنتن دهی تلفن همراه روبه‌رو هستند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: خوزستان سومین استان مصرف کننده فناوری اطلاعات در کشور است اما خدماتی که در این زمینه دریافت می‌کنند مناسب نوع مصرف مردم نیست و باید شاهد ارتقا این وضعیت باشیم.

آذری جهرمی گفت: ۱۱ میلیارد تومان به بخش توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شمال خوزستان اختصاص دادیم و در ۲ ماه اخیر ۷۹ روستا را مجهز به دریافت خدمات پست بانک کرده‌ایم.

وی اظهار کرد: طرف عراقی هزینه‌های تلفن و اینترنت را کاهش نداده است اما اپراتورهای داخلی به صورت یک طرفه با کاهش ۶۰ درصدی تعرفه‌هایشان به زائران حسینی خدمت‌رسانی می‌کنند.