هوای پایتخت سالم است/کاهش نسبی دما
هوای پایتخت سالم است/کاهش نسبی دما

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نتایج پیش بینی کیفیت هوا برای شهر تهران بر برقراری وضعیت کیفی هوای سالم طی امروز دلالت می کند و انتظار می‌رود با وجود افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تا روز یکشنبه (۱۹ آذر) شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق پایتخت تداوم داشته باشد. […]

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: نتایج پیش بینی کیفیت هوا برای شهر تهران بر برقراری وضعیت کیفی هوای سالم طی امروز دلالت می کند و انتظار می‌رود با وجود افزایش نسبی غلظت آلاینده‌ها تا روز یکشنبه (۱۹ آذر) شرایط کیفی هوای سالم در بیشتر مناطق پایتخت تداوم داشته باشد.

حسین شهبازی افزود: بر اساس نتایج پیش‌بینی پارامترهای هواشناسی برای شهر تهران با کاهش تدریجی میزان ناپایداری جوی طی امروز نسبت به روز پیشین، از سرعت باد کاسته شده است و در برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۵ متربرثانیه انتظار می‌رود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در ادامه گفت: این شرایط کمابیش در روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۹ و ۲۰ آذر) ادامه دارد و برای برخی ساعات وزش باد مؤثر پیش‌بینی می شود.

به گفته وی دما تا فردا کاهش نسبی می‌یابد.

شهبازی در پایان با اشاره به شاخص کیفیت هوای تهران گفت:این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته ۵۹ بود و در شرایط سالم قرار داشت.