کاهش ۶ درصدی تولید نفت از بزرگترین میدان نفتی چین در سال ۲۰۱۸
کاهش ۶ درصدی تولید نفت از بزرگترین میدان نفتی چین در سال ۲۰۱۸

تولید نفت خام در میدان نفتی داکینگ شرکت ملی نفت چین(CNPC)، بزرگترین میدان نفتی این کشور، در ۲۰۱۸ بیش از ۶ درصد کاهش یافت. به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از رویترز ، تولید نفت خام در میدان نفتی داکینگ شرکت ملی نفت چین(CNPC)، بزرگترین میدان نفتی این کشور، در ۲۰۱۸ به ۳۲ میلیون تن رسید، […]

تولید نفت خام در میدان نفتی داکینگ شرکت ملی نفت چین(CNPC)، بزرگترین میدان نفتی این کشور، در ۲۰۱۸ بیش از ۶ درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از رویترز ، تولید نفت خام در میدان نفتی داکینگ شرکت ملی نفت چین(CNPC)، بزرگترین میدان نفتی این کشور، در ۲۰۱۸ به ۳۲ میلیون تن رسید، یعنی بیش از ۶ درصد کمتر از سال گذشته .

این کاهش تولید علیرغم افزایش تلاش‌ها برای بالا بردن تولید داخلی صورت گرفت. داکینگ مسئول یک سوم تولید نفت شرکت ملی نفت چین در داخل کشور است .

تولیدکنندگان نفت و گاز داخلی چین تعهد کردند اکتشاف و تولید نفت و گاز داخلی را گسترش دهند تا به تقویت امنیت انرژی داخلی کمک کنند . شرکت ملی نفت چین با کاهش ۲۰ درصدی تولید این میدان نفتی در ۲۰۱۸ نسبت به اوج تولید سالانه ۴۰ میلیون تن در ۲۰۰۸، تصمیم دارد از تکنیک های حفاری غیر سنتی تری استفاده کند .

داکینگ همچنین ۴٫۳۳ میلیارد مترمکعب گاز طبیعی در ۲۰۱۸ تولید کرد که نسبت به ۴ میلیارد مترمکعب در سال ۲۰۱۷، افزایش داشته است .