کتاب “اعجازهای علمی از بیولوژی حشرات در قرآن کریم” منتشر شد
کتاب “اعجازهای علمی از بیولوژی حشرات در قرآن کریم” منتشر شد

مدیرمسئول انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از انتشار کتاب مجموعه مباحث میان‌ رشته‌ای “اعجازهای علمی از بیولوژی حشرات در قرآن کریم” خبر داد.  مهران محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: کتاب  «اعجازهای علمی از بیولوژی حشرات در قرآن کریم» به همت تقی قاسمی خادمی، فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی ارشد بیوسیستماتیک […]

صبح

مدیرمسئول انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل از انتشار کتاب مجموعه مباحث میان‌ رشته‌ای “اعجازهای علمی از بیولوژی حشرات در قرآن کریم” خبر داد.

 مهران محمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: کتاب  «اعجازهای علمی از بیولوژی حشرات در قرآن کریم» به همت تقی قاسمی خادمی، فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی ارشد بیوسیستماتیک جانوری از دانشگاه شهید بهشتی تهران و سیدمسعود مجدزاده، دانشیار دانشگاه شهید باهنر کرمان در ۶۲۸ صفحه به رشته تالیف درآمده است که می‌تواند جزء برترین ‌ها در جهان اسلام باشد.

مدیرمسئول انتشارات جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل با بیان این که مباحث علوم زیستی در قرآن کریم از عمق و وسعت فراوانی برخوردار است، تصریح کرد: مشکلی که در زمینه‌ تحقیقات میان‌رشته‌ای وجود دارد، عدم تسلط دانشمندان مسلمان رشته‌ بیولوژی کشور به علوم قرآنی و متخصصین علوم قرآنی به علوم زیستی است که این موضوع سبب می‌شود بعضا کتاب، مقاله و یادداشت‌های میان‌رشته‌ای در رابطه با علوم زیستی در قرآن کریم طوری تالیف شود که برای آن‌ها نمی‌توان ارزش و عنوان تحقیق میان‌رشته‌ای قائل شد.

محمدی با اشاره این که کتاب مذکور مشتمل بر ۱۰  فصل است، اظهار کرد: در هشت فصل این کتاب به معرفی جامع گونه‌های یاد شده در قرآن کریم شامل شپش، پروانه، ملخ، مگس، پشه، مورچه، موریانه و زنبور عسل پرداخت شده و در بخش پایانی به نتایج ارزشمندی دست یافته که می‌تواند منبع مورد وثوق برای اساتید و دانشجویان باشد.

وی بیان کرد: کتاب اعجازهای علمی از بیولوژی حشرات در یک هزار نسخه به چاپ رسیده و به قیمت ۳۵۰ هزار ریال از کتاب فروشی‌ها قابل تهیه است.

مدیرمسئول انتشارات جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل افزود: اقدامات قابل توجه و تاثیرگذار کسانی که در انتشار این کتاب همکاری لازم را با ما داشته‌اند شایسته تقدیر و قدردانی است و به طور حتم انتشار چنین کتاب‌هایی می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر رهنمون شود.