کرونا سریال «دوپینگ» را هم کوتاه کرد
کرونا سریال «دوپینگ» را هم کوتاه کرد
تصویربرداری سریال نوروزی «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی با ضبط یکی از صحنه‌های خیابانی در روز ۱۲ فروردین به پایان رسیده است.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد سریال «دوپینگ» به کارگردانی رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی امیر پروین حسینی که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود قرار بود در ۳۰ قسمت روی آنتن برود.”کرونا سریال «دوپینگ» را هم کوتاه کرد”

با این حال تصویربرداری این سریال ۱۲ فروردین‌ماه به پایان رسیده و با چند قسمت کمتر پرونده پخش آن بسته خواهد شد.

به نظر می‌رسد پایان زودهنگام تصویربرداری این سریال مثل بسیاری از پروژه‌های دیگر به دلیل شیوع ویروس کرونا بوده است.

سریال «دوپینگ» با بازی هادی حجازی‌فر، مینا جعفرزاده، شبنم مقدمی، نیما شعبان نژاد، محمد بحرانی، الناز حبیبی و علیرضا آرا به تولید رسید وهم اکنون در حال پخش است.

نیما شعبان‌نژاد، الناز حبیبی، فرزین محدث و علیرضا آرا از جمله بازیگران صحنه پایانی کار بودند که در یکی از لوکیشن‌های خیابانی تصویربرداری شد.

دوپینگ مجموعه تلویزیونی کمدی، به کارگردانی رضا مقصودی، تهیه‌کنندگی سید امیر پروین‌حسینی و نویسندگی رضا مقصودی و افرا جورابلو است. این مجموعه تلویزیونی در نوروز ۱۳۹۹ از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

داستان از جایی شروع می شود که دو همسایه که خانه هایشان روبروی هم است، در یک شب دو بچه را بدنیا می آورند. حال تمام کش مکش داستان از شیر خوردن یکی از بچه و شیر نخوردن دیگری آغاز می شود. شروعی ساده که با حضور یک دانشمند گوشه نشین به یک موضوع جذاب تبدیل می شود. این دانشمند با تولید ماده‌ای جایگزین برای شیر مادر باعث می شود سرنوشت این دو کودک در آینده تغییر کند.

براساس شنیده ها، شبنم مقدمی ، هادی حجازی فر و محمد بحرانی از جمله بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی هستند.

قرار است برای پخش به موقع این سریال در ایام نوروز مراحل فنی نیز همزمان با تصویربرداری انجام شود.

این مجموعه اولین تجربه کارگردانی رضا مقصودی در تلویزیون خواهد بود. وی پیشتر و همراه با سیدامیر پروین حسینی در مقام تهیه کننده فیلم سینمایی «خجالت نکش» را ساخته بود که بهار سال گذشته به نمایش عمومی درآمد.

همچنین مقصودی نویسنده سریال‌های «ساختمان ۸۵» و «گمشدگان» نیز بوده است و فیلمنامه «پینگ پنگ» را هم با همکاری افرا جورابلو نوشته است.

 

  • منبع خبر : مهر