کسب درآمد دلاری با QR CODE
کسب درآمد دلاری با QR CODE
رمزینه پاسخ سریع (Quick Response Code) یا کیوآر کد (QR code)یک نشان رمزگذاری شده دیجیتال است که عموما از طریق دوربین تلفن‌های هوشمند یا دیگر اسکنرها خوانده می‌شود

کسب درآمد دلاری با QR CODE

پرداخت  ارزی با QR CODE

رمزینه پاسخ سریع (Quick Response Code) یا کیوآر کد (QR code)یک نشان رمزگذاری شده دیجیتال است که عموما از طریق دوربین تلفن‌های هوشمند یا دیگر اسکنرها خوانده می‌شود. از این فناوری می توان برای پرداخت‌های دیجیتال و آنلاین استفاده کرد. به این ترتیب می توان هزینه بسیاری از محصولات و خدماتی که قبلا در شیوه‌های سنتی پرداخت ناگزیر به صورت ریالی پرداخت می‌شد را در اپلیکیشن میهر به دلار پرداخت کرد.

پرداخت انلاین ارزی

با توجه به نیاز روز افزون به پرداخت‌های آنلاین و بین‌المللی که نتیجه رشد فناوری و کسب و کارهای آنلاین است، اپلیکیشن میهر درگاهی از «رمزینه» را برای انتقال راحت پول و پرداخت‌های کاربران خود در نظر گرفته است. به وسیله این نشان پرداخت، کابرانی که اپلیکیشن (کیف پول دیجتال) میهر را نصب و رجیستر کرده‌اند می توانند به راحتی و با استفاده از این درگاه دیجیتال، به نقل انتقال پول و پرداخت‌های دلاری با دیگر کاربران میهر بپردازند.

این فناوری، مزیت‌های بسیاری را برای کاربران دارد. با استفاد از QR code اپلیکیشن میهر، ارائه دهندگان خدمات و صاحبان کسب و کارها می توانند هزینه خدمات و محصولات خود را به صورت دیجیتال دریافت کنند. پرداخت با این روش این مزیت را دارد که پرداخت‌ها به جای ارزش ریالی آن به دلار انجام شود. به این ترتیب همه کاربران میهر می توانند به جای درآمد ریالی از کار و خدمات خود، درآمد دلاری کسب کنند. این روش باعث حفظ ارزش دارایی و کسب سرمایه بیشتر می‌شود.

نصب اپلیکیشن میهر

در حال حاضر بسیاری از فروشگاه‌ها، کسب و کارها و خدمات مختلف می توانند با داشتن حساب کاربری ویژه خود در اپلیکیشن میهر،  از این درگاه دیجیتال برای انتقال پول و دریافت هزینه از مشتریان و درآمد خود استفاده کنند.

 

اموزش کامل نحوه استفاده از qrcode  پرداختی میهر :