کلیه مدال‌آوران مسابقات جهانی و آسیایی ازخدمت سربازی معاف می‌شوند
کلیه مدال‌آوران مسابقات جهانی و آسیایی ازخدمت سربازی معاف می‌شوند

کلیه مدال‌آوران مسابقات جهانی و آسیایی با موافقت فرماندهی کل قوا از خدمت سربازی معاف می‌شوند. معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با موافقت فرماندهی کل قوا، علاوه بر نفرات اول تا سوم مسابقات المپیک و نفرات اول و دوم مسابقات جهانی، اول مسابقات آسیایی، نفرات سوم مسابقات جهانی و […]

کلیه مدال‌آوران مسابقات جهانی و آسیایی با موافقت فرماندهی کل قوا از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

معاونت نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با موافقت فرماندهی کل قوا، علاوه بر نفرات اول تا سوم مسابقات المپیک و نفرات اول و دوم مسابقات جهانی، اول مسابقات آسیایی، نفرات سوم مسابقات جهانی و نفرات دوم و سوم آسیایی نیز در شمول مقررات سرباز قهرمان قرار گرفته و از انجام خدمت دوره ضرورت معاف می‌شوند.

در این اطلاعیه اعلام شده است: با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم فرماندهی کل قوا علاوه بر ورزشکاران مدال آور که در عرصه جهانی و آسیایی موفق به اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای نام ایران اسلامی شده اند، من‌بعد نفرات سوم مسابقات جهانی و نفرات دوم و سوم مسابقات آسیایی نیز در شمول مقررات سرباز قهرمان قرار گرفته و از انجام خدمت دوره ضرورت معاف خواهند شد.

گفتنی است، تا قبل از این صرفا نفرات اول تا سوم مسابقات المپیک، نفرات اول و دوم مسابقات جهانی و نفرات اول بازی های آسیایی مشمول تسهیلات سرباز قهرمان بوده و از انجام خدمت ضرورت معاف می شدند.