جمع آوری کمک برای مردم مکزیک و پورتوریکو توسط دو چهره صنعت سرگرمی
جمع آوری کمک برای مردم مکزیک و پورتوریکو توسط دو چهره صنعت سرگرمی

با ویدیوها و تلاش های اینترنتی آلفونسو کوارون و لین مانوئل میراندا در حال جمع آوری کمک برای مردم مکزیک و پورتوریکو هستند.  بعد از حوادثی که در پورتوریکو و مکزیک رخ داد دو چهره سرشناس صنعت سرگرمی درحال جمع آوری کمک برای مردم هستند. بعد از زلزله مکزیک، آلفونسو کوارون کارگردان مکزیکی و برنده […]

هنرمندان

با ویدیوها و تلاش های اینترنتی آلفونسو کوارون و لین مانوئل میراندا در حال جمع آوری کمک برای مردم مکزیک و پورتوریکو هستند.

 بعد از حوادثی که در پورتوریکو و مکزیک رخ داد دو چهره سرشناس صنعت سرگرمی درحال جمع آوری کمک برای مردم هستند. بعد از زلزله مکزیک، آلفونسو کوارون کارگردان مکزیکی و برنده جایزه اسکار فیلم های «جاذبه» و «هری پاتر و زندانی آزکابان» کمپین «مکزیک بر می خیزد» را با همکاری آنونیموس کانتنت و پارتیسیپنت مدیا به راه انداخته که هدف آن رساندن کمک های ضروری و اولیه به مردم حادثه دیده مکزیکو سیتی است.

لین مانوئل میراندا، بازیگر خواننده و ترانه سرای خالق نمایش «همیلتون» که سابقه بردن جوایز گرمی، تونی و امی را دارد و امسال هم نامزد جایزه اسکار شده بود، با حضور تعدادی از چهره های موسیقی لاتین، قطعه ای با نام «تقریبا شبیه دعا کردن» ضبط کرده . او که پدر و مادرش متولد پورتو ریکو هستند و هنوز تعدادی از اقوامش در این منطقه زندگی می کنند می گوید وقتی منتظر گرفتن خبر سلامتی آشنایانش در نتیجه طوفان ماریا بوده این ترانه به ذهنش خطور کرده و هدف آن آگاهی بخشی و جذب پول برای آسیب دیدگان است. اسم آن هم ادای دینی به قطعه ای از فیلم «داستان وست ساید» اثر استیون سوندهایم است. تمام درآمد های این قطعه هم به خیریه اهدا خواهد شد.

هنوز نتیجه تلاش های کوارون و میراندا مشخص نیست و فعلا اعلام نشده که هر کدام از طریق این کمپین های خیرخواهانه توانسته اند چقدر به سرزمین های خودشان کمک کنند.