رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس خواست تا رهنمودهای رهبر انقلاب را نصب‌العین قرار دهند. در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته روز چهارشنبه در دیدار نمایندگان و مدیران و کارکنان مجلس رهنمودهای حکیمانه و مهمی را فرمودند که […]

رئیس مجلس شورای اسلامی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس خواست تا رهنمودهای رهبر انقلاب را نصب‌العین قرار دهند.

در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته روز چهارشنبه در دیدار نمایندگان و مدیران و کارکنان مجلس رهنمودهای حکیمانه و مهمی را فرمودند که از ایشان تشکر می‌کنم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: از ابراز محبت و رهنمودهای ایشان که برای همه نمایندگان، کمیسیون‌ها، مرکز پژوهش‌ها و دیوان محاسبات بسیار غنی و کارآمد بود، تشکر می‌کنم.

لاریجانی از کمیسیون‌های تخصصی مجلس خواست فرمایشات رهبر انقلاب را نصب‌العین خود قرار دهند و در بررسی قوانین، فرمایشات ایشان را لحاظ کنند.

وی همچنین رحلت عالم پارسا حجت‌الاسلام سید علی اکبر حسینی را به خانواده و شاگردان ایشان تسلیت گفت و اظهار داشت: ایشان مدتی هم نماینده مجلس و فرد خدومی در مجلس بودند و در راهنمایی جوانان در مسائل اخلاقی زحمات زیادی کشیدند.