کم لطفی مسئولان باعث دلسردی است
کم لطفی مسئولان باعث دلسردی است
کاپیتان تیم‌ ملی بسکتبال ایران گفت: نیامدن مسئولان ورزش به مراسم بدرقه تیم ‌ملی کم لطفی و باعث دلسردی است.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد صمد نیکخواه‌بهرامی درباره شرایط تیم‌ملی بسکتبال اظهار کرد: اردوی خیلی خوبی داشتیم و سه تورنمنت خیلی خوب اروپایی را پشت سر گذاشتیم تیم تاثیر زیادی داشت. اردوها به هماهنگی بازیکنان‌ کمک‌ کردند و الان شرایط تیم خوب است.

او همچنین درباره برد برابر روسیه نیز گفت: خوب تمرین‌ کرده بودیم و ما تنها کاری‌ که باید کنیم را انجام می‌دهیم. روسیه تیم قدرتمندی در اروپا و دنیا است، این برد خیلی اهمیت دارد و امیدوارم از این بردها زیاد داشته باشیم.

او در مورد رقبای ایران در جام‌جهانی نیز گفت: اگر منظور تیم‌های قدرتمند است، ما الان تنها به اسپانیا فکر می‌کنیم.

کاپیتان محبوب تیم‌ ملی بسکتبال درباره نیامدن ‌وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک به‌ مراسم بدرقه ملی‌پوشان، گفت: فکر‌ می‌کنم این‌ اتفاقات باعث دلسردی است و واقعا ناراحت شدم. آقای احمدی زحمت کشیدند و آمدند و از او ممنونم، اما بسکتبال در دنیا خیلی مهم است و نمی‌دانم در ایران چرا به این رشته اهمیت نمی‌دهند، در حالی که با‌ توجه به امکانات‌ کمی که‌ ما در ایران داریم نتایج خوبی کسب کرده‌ایم.

او‌ گفت: فقط می‌توانم بگویم دلسرد کننده و زشت بود، امیدوارم ‌در ادامه اینگونه ‌نباشد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال در پاسخ به این سوال که ایران‌ می‌تواند به دور دوم جام جهانی صعود کند؟ اظهار کرد: کار خیلی سخت است و رقبای قدرتمندی داریم، همه تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه کسب شود.

  • منبع خبر : ایسنا