کندوان کماکان مسدود است
کندوان کماکان مسدود است
مقام مسؤول مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در حال حاضر آزادراه قزوین ـ زنجان به علت وقوع تصادف زنجیره‌ای و محور کندوان به علت بارش برف مسدود است.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد ایمان مهرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور اظهار داشت: در حال حاضر در جاده‌های استان‌های اردبیل،‌ ایلام، کردستان، لرستان، همدان، زنجان، البرز،‌ قزوین، تهران، گلستان، خراسان شمالی و مازندران شاهد بارش برف و باران هستیم.”کندوان کماکان مسدود است”

وی ادامه داد: در حال حاضر در محورهای استان‌های کرمانشاه، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، یزد، بوشهر، قم، کهگیلویه و بویراحمد و استان مرکزی باران می‌بارد.

مهرابی‌نیا تأکید کرد: راننده‌ها برای سفر در محورهای کوهستانی و برف‌خیز حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و زمانی که بارش برف در محوری مشاهده کردند و یا به محوری رسیدند که برف در آنجا نشسته است، حتماً زنجیر چرخ ببندند.

وی بیان کرد: در حال حاضر آزادراه قزوین ـ زنجان به دلیل وقوع تصادف زنجیره‌ای مسدود است، همچنین محور کندوان هم به علت بارش برف کماکان مسدود است؛ محور کندوان از روز گذشته مسدود شده بود.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: در استان کرمان محور انار ـ یزد به علت طوفان شن و کاهش دید مسدود است.

مهرابی‌نیا اظهار داشت: محور هراز که به علت بارش برف مسدود شده بود، باز شد. همچنین در استان خوزستان محور اندیکا ـ تاراز که به علت بارش و جلوگیری از بروز خطرات مسدود شده است.

وی با اشاره به تردد روان در مسیر رفت و برگشت محورهای هراز، فیروزکوه و قزوین رشت از بارش برف و باران در این سه جاده‌ خبر داد.

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: دوربین‌های نظارت تصویری ترافیکی نیمه سنگین در آزادراه تهران ـ کرج حدفاصل ساسانی و پل فردیس نشان می‌دهد.