کنسرت های پاییزی شهاب مظفری
کنسرت های پاییزی شهاب مظفری

موضوع : فرهنگی ( کنسرت ) به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد شهاب مظفری در آذر ماه ۹۷ سلسله اجراهایی در شهر های متفاوت از قبیل لاهیجان ، کیش ، گنبد کاووس ، شاهرود خواهد داشت . شهاب مظفری خواننده نام آشنا و محبوب کشورمان که زیر نظر موسسه آراد کنسرت فعالیت می کند به ترتیب […]

موضوع : فرهنگی ( کنسرت )

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد شهاب مظفری در آذر ماه ۹۷ سلسله اجراهایی در شهر های متفاوت از قبیل لاهیجان ، کیش ، گنبد کاووس ، شاهرود خواهد داشت .

شهاب مظفری خواننده نام آشنا و محبوب کشورمان که زیر نظر موسسه آراد کنسرت فعالیت می کند به ترتیب برنامه زیر به روی صحنه می رود .

شهاب مظفری پس از اجراهای موفقی که در تاریخ ۸و۱۰ آذرماه در سالن برج میلاد داشت ، در تاریخ ۱۵ آذر ماه در سالن پتروشیمی مهاجران به اجرا کنسرت پرداخت سپس به ساوه سفر کرده و در تاریخ ۱۷ آذر ماه شبی خاطره انگیز برای طرفداران خود ساخت ، ۲۱ آذر ماه در سالن شهرزاد لاهیجان به روی صحنه رفت ، بعد از آن به جزیره زیبای کیش رفته  و در تاریخ ۲۳ آذر در آبنمای موزیکال آوای خلیج فارس ساعت ۲۲ اجرا خواهد کرد ، پس از آن ۲۵ آذرماه در سالن ارشاد گنبد به اجرای کنسرت می پردازد و در نهایت تاریخ ۲۸ آذر ماه در سالن آمفی تئاتر ذوب آهن شاهرود به روی صحنه خواهد رفت .

گفتنی است اجراهای این خواننده محبوب در این فصل ادامه داشته و می توان بلیط های این کنسرت ها  را به صورت اینترنتی از سایت aradconcert.com تهیه کرد .

منبع : بخش فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد