کنکور در موعد مقرر برگزار می شود/آغاز توزیع کارت آزمون از ۶ تیر
کنکور در موعد مقرر برگزار می شود/آغاز توزیع کارت آزمون از ۶ تیر
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه کارت ورود به جلسه کنکوری ها از ۶ تیر قابل دریافت است، گفت: این آزمون طی روزهای ۹ تا ۱۲ تیر ماه برگزار می شود.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد فاطمه زرین آمیزیضمن اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به مصوبه شصت و هشتمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، آزمون مذکور طبق زمان بندی اعلام شده برگزار خواهد شد.”کنکور در موعد مقرر برگزار می شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: آزمون گروه آزمایشی هنر صبح روز چهارشنبه نهم، گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و گروه آزمایشی علوم انسانی صبح روز پنجشنبه دهم تیرماه، گروه آزمایشی علوم تجربی صبح روز جمعه ۱۱ تیر و  گروه آزمایشی زبان‌های خارجی نیز صبح روز ۱۲ تیر ماه برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: متقاضیان لازم است از روز یکشنبه ۶ تیر ماه سال جاری نسبت به پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون سراسری اقدام کنند . در این راستا اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درخصوص جزئیات برگزاری آزمون در تاریخ ۳۰ خرداد از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.کنکور در موعد مقرر برگزار می شود/آغاز توزیع کارت آزمون از ۶ تیر

از همان زمان که خداوند کوثر و حضرت فاطمه (س) را به پیامبر اکرم اعطا کرد و پیامبر ایشان را هدیه پروردگار و گل نامیدند، تا سال‌های طولانی پس از آنکه نام دختران و زنان برجسته‌ای در تاریخ کشورمان حک شده و حال در دوران معاصر که دختران متولد هر دهه فصل متفاوتی از روزگار را در تاریخ بشریت ثبت کرده‌اند، دختران به تعبیر رسول خدا مایه رحمت و برکت در جهان هستی بوده‌اند.

حال در عصر کنونی شاید داستان دختران دنیای مدرن امروزی با همه ادوار گذشته متفاوت است. تقریباً از متولدین دهه شصت به بعد در دایره دختران جوان و نوجوان کشور محسوب می‌شوند. متولدین ۴ دهه که هرکدام دنیایی متفاوت و گاهاً فرسنگ‌ها فاصله با یکدیگر دارند.

جهان نو جوانانه و دخترانه متولدین دهه ۶۰ و ۷۰ تقریباً با مقنعه‌های چانه دار مدرسه، جنگیدن با غولی به نام کنکور و نوستالژی‌هایی همچون خرید پوستر بازیگران ترسیم می‌شود. جهانی که بر خلاف دختران نوجوان و جوان دهه ۸۰ و ۹۰، در آن خبری از گوشی موبایل، اینترنت هوشمند و فضای مجازی نبود و حتی وجود رایانه نیز حکم پیچیده‌ترین تکنولوژی قرن را داشت.

  • منبع خبر : ایسنا