کودتای خاموش در تیم ملی فوتسال بانوان/ مربی زن علیه مدیر فنی مرد!
کودتای خاموش در تیم ملی فوتسال بانوان/ مربی زن علیه مدیر فنی مرد!
کناره‌گیری مربی تیم ملی فوتسال بانوان در اعتراض به انتخاب یک مدیر فنی مرد و غیبت ۶ بازیکن تیم ملی در تمرینات این هفته، اتفاقی است که ابهاماتی را در مورد آینده این تیم ایجاد کرده است.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد ترکیب جدید کادر فنی تیم ملی فوتسال بانوان هنوز کارش را به صورت جدی شروع نکرده که اختلافات پیش آمده به خاطر انتخاب علی رعدی به عنوان مدیر فنی این تیم بالا گرفته است.

شهناز یاری و زیور بابایی دو مربی زن تیم ملی بانوان به همراه علی رعدی به عنوان مدیر فنی این تیم کادر جدید مربیگری را تشکیل می دادند. یاری در اعتراض به انتخاب رعدی و آنچه که وی از آن به عنوان «تحقیر مربیان زن» یاد کرده است، در تمرینات این هفته حاضر نشد و کنار کشید.

یاری گفته بود: « متاسفانه ما فقط عنوان مربی را یدک می کشیم و در واقع همه اختیارات دست شخص دیگری است. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ فوتسال به دفاع از مربیان زن، این تحقیر را نمی‌پذیرم که بانوان توانایی هدایت تیم ملی را ندارند و علی رغم میل باطنی ام که همواره قصدم کمک به فوتسال دختران سرزمینم است، از همکاری در این شرایط معذورم.»

علی رعدی مدیرفنی تیم بانوان در واکنش به این صحبت ها گفت: اینکه خانم یاری صحبت از تحقیر می کنند، دیدگاه خودشان است و من برای آن احترام قائلم ولی ایشان تشخیص نمی دهد که چه کسانی در تیم ملی کار کنند. کمیته فنی و توسعه فوتسال تصمیم می گیرد چه کسانی در تیم های ملی باشند.

وی تاکید کرد: خانم یاری از روز اول در اردوی تیم بانوان حاضر نشد و مشخص بود که نمی خواهد با ما همکاری کند.

رعدی در پاسخ به این سئوال که آیا با یاری به طور مستقیم گفتگو کرده اید؟ گفت: خیر، من در جایگاهی نیستم که با یک نفر دیگر در این خصوص صحبت کنم. این کار را باید فدراسیون و کمیته فنی انجام بدهد.

علاوه بر یاری، ۶ بازیکن تیم فوتسال نامی نو اصفهان هم در تمرینات این هفته تیم ملی بانوان غایب بودند. گفته می شود غیبت این بازیکنان بی ارتباط با تصمیم یاری (که سرمربی تیم نامی نو بود) نیست.

مدیرفنی تیم ملی بانوان در خصوص غیبت این بازیکنان هم گفت: بازیکنان نامی نو چون اخیرا قهرمان شده و خسته بودند به تمرین تیم ملی نیامدند. البته یک نفر مصدوم بود و در واقع ۵ بازیکن غیبت داشتند.

رعدی در پاسخ به این سئوال که یعنی غیبت این بازیکنان ارتباطی به تصمیم یاری ندارد؟ تاکید کرد: بنده در جریان نیستم. تماسی با بازیکنان نداشته ام. من مدیر فنی هستم و وظیفه‌ام این است که کارهای فنی و تاکتیکی را در تمرین انجام دهم. اینکه چرا بازیکنان نیامدند در حیطه اختیارات من نیست. پوشیدن پیراهن تیم ملی یک افتخار است و شاید یک عده دوست ندارند این افتخار نصیب‌شان شود.

  • منبع خبر : مهر