کپا رسماً عذرخواهی کرد و جریمه شد
کپا رسماً عذرخواهی کرد و جریمه شد
باشگاه چلسی، دروازه‌بان خود کپا آریزابالاگا را به دلیل ماجرای تعویض او در استادیوم ومبلی و درگیری با ماتوریتزیو ساری سرمربی تیم، به کسر یک هفته از حقوقش جریمه کرد.

به گزارش واحد ورزشی خبرگزاری صبح اقتصاد رسانه‌های انگلیسی گزارش دادند که بعد از ماجرای پیش آمده در استادیوم ومبلی بین کپا دروازه‌بان اسپانیایی چلسی و ماتوریتزیو ساری، سرمربی ایتالیایی این تیم که به عنوان سرپیچی دروازه‌بان از دستور سرمربی در ملا عام و در مقابل انظار عمومی تلقی شده بود، کپا و ساری روز دوشنبه در مقر باشگاه چلسی ملاقات کرده و با حضور مدیران باشگاه در این مورد گفتگو کرده‌اند. اما حالا از لندن خبر می‌رسد که باشگاه چلسی دروازه‌بان خود را به کسر یک هفته از حقوقش جریمه کرده است.

بعد از پایان فینال جام اتحادیه که ماجرای کپا و ساری در آن اتفاق افتاده بود، کپا و ساری هر دو در گفتگو با رسانه‌ها ماجرا را یک سو تفاهم اعلام کردند و به نظر می‌رسید سعی دارند برای کاهش فشار افکار عمومی از توجه بیش از حد به این ماجرا جلوگیری کنند. کپا همچنین در آخرین اظهارنظرش  از ساری، هم‌تیمی‌هایش و همینطور باشگاه رسماً عذرخواهی کرد.

بر اساس اخبار منتشرشده، جریمه یک هفته حقوق کپا به خیریه تعلق خواهد گرفت. کپا در بیانیه خود اعلام کرد:” من درباره اتفاقات دیروز خیلی فکر کرده‌ام. با اینکه یک سوتفاهم بوجود آمده بود ولی حالا که به آن لحظات فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که دچار اشتباه بزرگی شده‌ام. برای همین می‌خواهم به این وسیله از سرمربی، ویلی، هم‌تیمی‌هایم و همینطور باشگاه عذرخواهی کنم. من از آنها شخصاً عذرخواهی کرده‌ام و می‌خواهم از این فرصت استفاده کرده و از هواداران چلسی هم عذر بخواهم”.

کپا در ادامه بیانیه خود اعلام کرد:” من از این ماجرا درس خواهم گرفت و هر تنبیه یا اقدام انضباطی‌ای که باشگاه مناسب ببیند را خواهم پذیرفت”.

  • منبع خبر : ورزش سه