گران‌ ترین فیلم نتفلیکس با بازی گاسلینگ و اوانز ساخته می‌شود
گران‌ ترین فیلم نتفلیکس با بازی گاسلینگ و اوانز ساخته می‌شود
برادران روسو برای کارگردانی فیلمی انتخاب شده‌اند که موش و گربه بازی ۲ مامور سیا را با بازی رایان گاسلینگ و کریس اوانز تصویر می‌کند.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد به نقل از ددلاین، در حالی که گفته شده در دوران پاندمی بیش از ۱۰ میلیون کاربر به شبکه نتفلیکس پیوسته‌اند، حالا این شبکه استریم اعلام کرده قصد دارد فیلمی ۲۰۰ میلیون دلاری را با بازی رایان گاسلینگ و کریس اوانز بسازد.” گران‌ ترین فیلم نتفلیکس با بازی گاسلینگ و اوانز ساخته می‌شود”

این فیلم با عنوان «مرد خاکستری» به کارگردانی جو و آنتونی روسو اولین بلاک‌باستری است که آنها پس از ساخت پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما یعنی «انتقام‌جویان: پایان بازی» که دو سال پیش اکران شد، روی صندلی کارگردانی آن می‌نشینند.

به دنبال موفقیت فیلم اکشن «آزادسازی» که امسال منتشر شد، برادران روسو «مرد خاکستری» را که از آن به عنوان آغازگر چندگانه‌ای در سطح «جیمز باند» یاد شده، می‌سازند.

گفته شده رایان رینولدز و کریس اوانز دو ستاره مطرح هالیوود بازیگران این فیلم هستند. اوانز با برادران روسو در فیلم «کاپیتان آمریکا» و فیلم‌های «انتقام‌جویان» همکاری کرد.

کمپانی برادران روسو تهیه کننده فیلم خواهد بود و فیلمنامه نیز توسط جو روسو نوشته شده که بر مبنای فیلمنامه اولیه کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی که نویسنده فیلمنامه‌های «کاپیتان آمریکا» و «انتقام‌جویان» بودند، نوشته شده است.

اصل داستان با اقتباس از رمان مارک گرینی در سال ۲۰۰۹ شکل می‌گیرد و داستان آن درباره یک دوئل مرگبار بین یک آدمکش به نام «جندری» با بازی گاسلینگ و «لوید هانسن» با بازی اوانز که در سازمان سیا همکار جندری بوده و او را در سطح جهان تعقیب می کند، است.

آنتونی روسو در مورد این پروژه گفت: این فیلم یک رقابت واقعی است میان این ۲ بازیگر فوق‌العاده که نماینده ۲ دیدگاه متفاوت در سازمان سیا هستند؛ اینکه این سازمان چه چیزی می‌تواند باشد و چه کارهایی می‌تواند انجام دهد.” گران‌ ترین فیلم نتفلیکس با بازی گاسلینگ و اوانز ساخته می‌شود”

کمپانی برادران روسو فیلم «آزادسازی» را با بازی کریس همسورث برای نتفلیکس ساخته که با ۹۹ میلیون تماشاگر در چهار هفته اول انتشارش پربیننده‌ترین فیلم تاریخ این شبکه شد.

  • منبع خبر : مهر