گزارشی از وضعیت تیم مورد نظر مهاجم استقلال
گزارشی از وضعیت تیم مورد نظر مهاجم استقلال

سجاد شهباززاده مهاجمی که به نوعی در لیست مازاد استقلال قرار گرفت در راه پیوستن به لیگ ستارگان قطر است.  سجاد شهباززاده که نیم فصل ناموفقی را با استقلال سپری کرد و در تفکرات شفر هم جایی نداشت، در آخرین روزهای باقی مانده به نقل و انتقالات با آبی پوشان فسخ قرارداد کرد و به […]

سجاد شهباززاده مهاجمی که به نوعی در لیست مازاد استقلال قرار گرفت در راه پیوستن به لیگ ستارگان قطر است.

 سجاد شهباززاده که نیم فصل ناموفقی را با استقلال سپری کرد و در تفکرات شفر هم جایی نداشت، در آخرین روزهای باقی مانده به نقل و انتقالات با آبی پوشان فسخ قرارداد کرد و به صورت رسمی از این تیم جدا شد. در حالی که گفته می‌شد وی مورد توجه باشگاه ذوب آهن قرار دارد و احتمال پیوستنش به این تیم زیاد است، اما این بازیکن سر از قطر در آورد تا در آستانه پیوستن به لیگ ستارگان باشد.

القطر در لیگ دوازده تیمی موسوم به «جام ستارگان» در رده دوازدهم جدول قرار گرفته و احتمال سقوط این تیم به دسته پایین تر وجود دارد. این تیم پیش از این از یک مدافع ایرانی به اسم محمد طیبی سود می‌برد که به تازگی از آن جدا شده است. حال یک مهاجم ایرانی جای مدافع ایرانی آبی پوشان را خواهد گرفت.

القطر در پایان هفته دوازدهم جام ستارگان با ۲ پیروزی، ۲ مساوی و ۸ شکست و کسب ۸ امتیاز در آخرین رده جدول جام ستارگان قطر قرار دارد. این تیم در ۱۲ بازی گذشته ۱۲ گل زده و ۳۰ گل دریافت کرده تا از نظر گل شماری شرایط نا به سامانی داشته باشد. این تیم با «المرخیه» هم امتیاز است اما با تفاضل گل کمتر در انتهای جدول قرار دارد. آنها دو شکست بسیار سنگین با نتایج ۶ بر صفر و ۶ بر یک به ترتیب مقابل «الدحیل» و «الخریطیات» متحمل شده‌اند.

تیم آینده شهباززاده تنها دو بار در این فصل برنده از زمین خارج شده که اتفاقا یکبار از آنها مقابل همین تیم الخریطیات بوده که با نتیجه ۳ بر ۲ حاصل شده است. آنها یکبار هم برابر تیم «المرخیه» با نتیجه دو بر یک پیروز شده‌اند.

این باشگاه در دوحه قرار داشته و منتسب به خاندان حکومتی قطر است. ورزشگاه اختصاصی این تیم ۲۰ هزار ظرفیت دارد. رنگ اصلی پیراهن این تیم زرد و مشکی است و سرمربی این تیم سعی چیا است.

تاکنون چند بازیکن ایرانی در این تیم عضویت داشته‌اند که از جمله آنها می‌توان به ناصر محمدخانی، حمید درخشان، نادر محمدخانی، علی کریمی، هادی عقیلی و محمد طیبی اشاره کرد. معروف ترین بازیکنی که حضور در این باشگاه متمول قطری را تجربه کرده مارسل دسایی ملی پوش اسبق فرانسوی است.