گلکسی S22 با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی می‌شود
گلکسی S22 با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی می‌شود
بعد از معرفی جدیدترین محصولات سامسونگ در رویداد 20 مرداد، همه‌ی نگاه‌ها به سمت رویداد بزرگ بعدی این شرکت معطوف خواهد ...

به گزارش واحد علم و فناوری خبرگزاری صبح اقتصاد  بعد از معرفی جدیدترین محصولات سامسونگ در رویداد ۲۰ مرداد، همه‌ی نگاه‌ها به سمت رویداد بزرگ بعدی این شرکت معطوف خواهد شد. با توجه به اینکه در سال ۲۰۲۱ خبری از معرفی نسل جدید سری گلکسی نوت نخواهد بود، پس چاره‌ای جز انتظار برای معرفی گوشی‌های سری گلکسی S22 نداریم.” گلکسی S22 با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی می‌شود”

در رابطه با این گوشی‌ها طی هفته‌های گذشته شایعه‌های زیادی منتشر شده و حالا یکی از رسانه‌های کره‌ای مدعی شده که این گوشی‌ها ژانویه ۲۰۲۲ (دی-بهمن ۱۴۰۰) معرفی می‌شوند. باید خاطرنشان کنیم سری گلکسی S21 هم در ژانویه ۲۰۲۱ معرفی شدند و در همین ماه به دست کاربران رسیدند. بنابراین انتخاب ماه ژانویه برای معرفی سری گلکسی S22 اصلا دور از ذهن نیست.

از طرف دیگر، این سایت اعلام کرده که گلکسی S22 اولترا از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی مبتنی بر برند المپوس بهره می‌برد و در کنار آن ۴ دوربین دیگر هم تعبیه شده است. برای افرادی که با این برند آشنا نیستند باید بگوییم که المپوس یک شرکت ژاپنی فعال در حوزه‌ی دوربین و اپتیک است که در این صنعت سابقه‌ی بسیار زیادی دارد. در همین زمینه باید خاطرنشان کنیم اولین خبرهای مربوط به همکاری سامسونگ و المپوس حدود ۳ ماه قبل منتشر شد.

همکاری تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند با برندهای مشهور فعال در حوزه‌ی عکاسی به پدیده‌ی رایجی تبدیل شده اما گویا سامسونگ می‌خواهد برای نخستین بار چنین کاری را انجام دهد. در برخی گزارش‌ها آمده که در واقع المپوس ایده‌ی همکاری با سامسونگ برای توسعه‌ی دوربین موبایل را مطرح کرده است.” گلکسی S22 با دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی معرفی می‌شود”

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ یکی از مهم‌ترین سازندگان سنسورهای دوربین موبایل در جهان است و در این زمینه حرف زیادی برای گفتن دارد. بنابراین به نظر می‌رسد فایده‌ی این همکاری بیشتر به بحث تبلیغات و بازاریابی برمی‌گردد.

در همین رابطه باید به یک گزارش دیگر هم اشاره کنیم که طبق آن سامسونگ ایده‌ی استفاده از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی برای گلکسی S22 را کنار گذاشته است. در گزارش موردنظر آمده که سامسونگ برای این گوشی از نسل سوم سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. در هر صورت هنوز ماه‌ها تا عرضه‌ی گوشی‌های سری گلکسی S22 فاصله داریم و تا آن زمان گزارش‌های بیشتری درباره‌ی ویژگی‌های این گوشی‌ها منتشر خواهد شد.

  • منبع خبر : ایران جیب