رونمایی از گوشی ارزان‌قیمت الجی مجهز به تیونر HD DMB TV
رونمایی از گوشی ارزان‌قیمت الجی مجهز به تیونر HD DMB TV

الجی پس از رونمایی از X4+ حالا یک گوشی هوشمند جدید دیگر را با نام LG X4 (LM-X410S) به لیست گوشی‌های هوشمند سری X خود اضافه کرده است. این محصول با قیمت مناسب، در فاز اول پیش روی کاربران کشور کره جنوبی قرار گرفته است. LG X4 به عنوان قابلیت شاخص از گیرنده تلویزیونی HD DMB Mobile TV پشتیبانی می‌کند. این محصول از اندروید […]

الجی پس از رونمایی از X4+ حالا یک گوشی هوشمند جدید دیگر را با نام LG X4 (LM-X410S) به لیست گوشی‌های هوشمند سری X خود اضافه کرده است. این محصول با قیمت مناسب، در فاز اول پیش روی کاربران کشور کره جنوبی قرار گرفته است.

LG X4 به عنوان قابلیت شاخص از گیرنده تلویزیونی HD DMB Mobile TV پشتیبانی می‌کند. این محصول از اندروید ۷.۱.۲ نوقا بهره‌مند شده و سنسور تشخیص اثرانگشت در قسمت پشتی آن ادغام شده است. پشتیبانی از LG Pay به عنوان راهکار پرداخت الکترونیکی از دیگر مشخصات این محصول است.

X4 از صفحه‌نمایش ۵.۳ اینچی با رزولوشن ۷۲۰p بهره‌مند شده و پلتفرم موبایلی اسنپ دراگون ۴۲۵ را در کنار دو گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. امکان افزایش این فضا به واسطه استفاده از کارت حافظه جانبی هم وجود دارد.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند می‌توان به تعبیه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی در آن اشاره کرد. این ترکیب در کنار باتری ۳۰۰۰ میلی آمپرساعتی قرار گرفته است. در بخش مولفه‌های ارتباطی، گزینه‌های متداول بازار نظیر Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, Wi-Fi Hotspot, Bluetooth V4.2 BLE, USB Type-B, NFC, FM Radio, HD DMB TV, 3.5mm Audio Jack را در LG X4 شاهد خواهید بود. لازم به ذکر است که این گوشی هوشمند از قابلیت ارتباطی ۴G LTE هم بهره‌مند شده است.

گوشی جدید الجی با ابعاد ۱۴۸.۶ در ۷۵.۱ در ۸.۶ میلی‌متر، تنها ۱۶۴ گرم وزن دارد.

LG X4 با قیمت ۲۷۳ دلار در حال حاضر در رنگ‌های سیاه و طلایی برای عرضه به بازار کره جنوبی درنظر گرفته شده است. این در حالی است که توضیحات بیشتری در خصوص زمان عرضه این محصول به بازارهای دیگر ارائه نشده است.