گوشی Honor 7C با نمایشگر ۱۸:۹ و سیستم تشخیص چهره توسط هواوی عرضه شد
گوشی Honor 7C با نمایشگر ۱۸:۹ و سیستم تشخیص چهره توسط هواوی عرضه شد

روز گذشته شرکت هواوی جدید‌ترین میان‌رده‌ی خود به نام Honor &c را در چین به بازار عرضه کرد. این گوشی دارای مشخصاتی چون نمایشگر HD+ با نسبت صفحه‌ی ۱۸:۹، تشخیص چهره به همراه اسکنر اثر انگشت است. این گوشی دارای دو نسخه بوده که یکی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۱۴۰ دلار و […]

روز گذشته شرکت هواوی جدید‌ترین میان‌رده‌ی خود به نام Honor &c را در چین به بازار عرضه کرد. این گوشی دارای مشخصاتی چون نمایشگر HD+ با نسبت صفحه‌ی ۱۸:۹، تشخیص چهره به همراه اسکنر اثر انگشت است.

این گوشی دارای دو نسخه بوده که یکی با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۱۴۰ دلار و دیگری با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قیمت ۲۰۰ دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی در حال حاضر برای بازار چین عرضه شده و مشخص نیست چه زمانی به بازار‌های دیگر نیز عرضه خواهد شد.

این گوشی دو سیم‌کارته دارای اندروید Oreo 8.0 و رابط کاربری EMUI 8.0 در زمان عرضه خواهد بود. نمایشگر این گوشی دارای اندازه‌ی ۶ اینچ با پنل IPS و رزولوشنHD+ بوده و دارای تراکم پیکسلی ۲۶۸ppi و شیشه‌ی ۲٫۵D است. این گوشی از چیپست Qualcomm Snapdragon 450 دارای هشت هسته‌ی پردازشی بر روی خود بهره می‌برد.

در قسمت دوربین، این گوشی دارای دوربین اصلی دوگانه با سنسور‌های ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی و گشادگی دیافراگم f/2.2 با فوکوس خودکار است. دوربین جلوی این گوشی نیز دارای رزولوشن ۸ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و گشادگی دیافراگم f/2.0 برای تصاویر سلفی و تماس تصویری است. همچنین این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۳۰۰۰mAhبر روی خود بهره می‌برد.

قابلیت‌های ارتباطی این گوشی نیز شبکه‌ی ۴G، بلوتوث ۴٫۲ و وایفای به همراه جک صوتی و پورت microUSB است. این گوشی علاوه بر تشخیص چهره که البته دارای کیفیت گوشی‌های گران‌قیمت نیست، دارای سنسور اثر انگشت در قسمت پشتی خود است. این گوشی دارای ابعاد ۱۵۸x77x7.8 میلی‌متر و وزن ۱۶۴ گرم است و در رنگ‌های قرمز، مشکی، طلایی و آبی به فروش می‌رسد.