یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی: تهدیدهای اشغالگران را جدی می‌گیریم
یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی: تهدیدهای اشغالگران را جدی می‌گیریم
یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد این جنبش تهدیدهای مستمر اشغالگران علیه نوار غزه را جدی می‌گیرد، ولی این تهدیدها هرگز مقاومت و ملت فلسطین را مرعوب نخواهد کرد.

یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی: تهدیدهای اشغالگران را جدی می‌گیریم

یک عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی تصریح کرد این جنبش تهدیدهای مستمر اشغالگران علیه نوار غزه را جدی می‌گیرد، ولی این تهدیدها هرگز مقاومت و ملت فلسطین را مرعوب نخواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، «ولید القططی» خاطر نشان کرد تهدیدهای رژیم صهیونیستی نه جهاد اسلامی و نه ملت فلسطین را نمی‌ترساند، هر چند هیچ محاسبات و ملاحظات سیاسی یا اخلاقی مانع این رژیم در انجام عملیات ترور مبارزان نمی شود.

القططی در گفتگو با شبکه فلسطین الیوم خاطر شنان کرد آنچه دشمن را از دست زدن به عملیات ترور باز می دارد، قدرت بازدارندگی مقاومت و موازنه رعب و وحشت است که در تمام نبردهای خود با دشمن نشان داده است.

وی افزود نبرد «بأس الصادقین»(نبرد اخیر رزمندگان گردانهای القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی با رژیم صهیونیستی)، معادله موازنه بازدارندگی متقابل میان مقاومت و رژیم صهیونیستی را ثابت کرد و با وجود تمام محاسبات سیاسی، پاسخ و مجازات به خاطر جنایت رژیم صهیونیستی علیه شهید محمد الناعم ضروری و حتمی بود.

عضو جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد پاسخ به تجاوزگری اسرائیل مناسب‌ترین گزینه بود، زیرا عدم پاسخ به معنای گستاخ شدن بیشتر اشغالگران برای ریختن خون مردم فلسطین و کشتار و ویرانگری و تغییر قواعد درگیری به نفعشان بود.

القططی اظهار داشت ما تهدیدهای اشغالگران را جدی می‌گیریم، البته این تهدیدها تازگی ندارد، به این دلیل که رژیم صهیونیستی نمی تواند از خشونت و ادامه تروریسم علیه ملت فلسطین دست بردارد. این رژیم قبلا هم جنگهایی را علیه ملت ماه به راه انداخته است و هیچ مانعی در برابر این رژیم برای به راه انداختن جنگهای دیگر وجود ندارد.

القططی، تهدیدهای سران رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را در راستای بهره برداری در تبلیغات انتخاباتی و جذب آرای صهیونیستها در انتخابات پیش رو دانست و گفت با وجودی که رژیم صهیونیستی انواع سلاحهای کشتارجمعی را در اختیار دارد که می تواند دهها بار نوار غزه را با خاک یکسان کند، ولی این سلاحها نمی تواند پیروزی را برای این رژیم به ارمغان آورد، زیرا دشمن از بن بست و بحران بزرگی در جبهه داخلی رنج می برد و جامعه اسرائیلی آمادگی تحمل خسارتها و تلفات به خاطر باقی ماندن در سرزمین ما را ندارد.

عضو جهاد اسلامی خاطر نشان کرد ارتش رژیم صهیونیستی نمی تواند تلفات انسانی را در هر نبردی تحمل کند و به همین سبب پس از هر جنگی که به راه می اندازد طولی نمی کشد که از آن عقب نشینی کرده و تجاوزگری خود را به خاطر حفظ نظامیانش متوقف می کند، نظامیانش از مشکل نداشتن اراده پیروزی و نداشتن اراده برای جنگ رنج می برند، آنها فقط قدرت ویرانگری و کشتار و کینه توزی دارند.

القططی تصریح کرد مقاومت فلسطین در مقایسه با اشغالگران، قدرت ایستادگی و ثبات در نبرد و اصرار بر بازپس گرفتن حقوق ملی را دارد و این عناصر قدرت ملت فلسطین است که دشمن اسرائیلی از آن بهره ای ندارد.

وی افزود دشمن در بن بست امنیتی و نظامی به سبب بی بهره بودن از مفهوم پیروزی به سر می برد، دشمن امروز نمی تواند سرزمینی را اشغال کند و در آن باقی بماند، تنها کاری که دشمن می تواند پس از شکست در تسلیم مقاومت، انجام دهد، ادامه کشتار و ویرانگری است

وی به اظهارات آوی کوخاوی رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت کوخاوی به این نکته بسنده کرد که مفهوم پیروزی در رژیم متبوعش، در طولانی کردن زمان درگیری ها و مدت زمانی میان نبردها و بهبود وضعیت امنیتی شهرک نشینان پس از ورود به هر نبردی با مقاومت است.

عضو جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد هیچ قدرتی نمی تواند سلاح مقاومت را از آن بگیرد یا شیوه و فکر مقاومت را از وجود نسلهایی بزداید که بر بازپس گیری حقوق ملی خود از طریق مقاومت و ایستادگی در برابر اشغالگران پافشاری می کنند.

القططی طرح شوم موسوم به معامله قرن را یک طرح آمریکایی صهیونیستی برای حذف مسئله فلسطین و پایان نزاع به نفع دشمن دانست .

وی تاکید کرد تنها راه برای شکست معامله قرن ادامه راه مقاومت از طریق چنگ زدن فلسطینیان به سلاح و مقاومت خود به عنوان یک شیوه و فرهنگ است و مخالفت با طرح ترامپ یکی از انواع مقاومت است.