یک موفقیت دیگر برای سازنده «آسیایی‌های خرپول»
یک موفقیت دیگر برای سازنده «آسیایی‌های خرپول»
«جان ام.چو» یک قرارداد چهار ساله با کمپانی فاکس قرن بیستم منعقد کرد.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد  به نقل از ورایتی، جان ام.چو کارگردان «آسیایی‌های خرپول» یک قرارداد ۴ ساله با تلویزیون فاکس قرن بیستم دیزنی امضا کرد.

بر مبنای این قرارداد که نخستین کار تلویزیونی این کارگردان خواهد بود، «چو» تهیه کنندگی چندین پروژه را برعهده گرفت و کارگردانی تعدادی از آنها را نیز خودش انجام می‌دهد.

قرارداد بزرگ «چو» دهمین قرارداد بزرگ از زمانی است که تلویزیون قرن بیستم به مالکیت دیزنی درآمده است.

قرارداد «این ما هستیم» توسط دن فوگلمان به ارزش حدود ۱۲۵ میلیون دلار یکی دیگر از مهمترین این قراردادها است. در چند هفته اخیر چند مورد از این قراردادها با تلویزیونفاکس قرن بیستم منعقد شد.

موفقیت «چو» با فیلم «آسیایی‌های خرپول» او را در چنین جایگاهی قرار داده است وتلویزیون فاکس قرن بیستم نیز ابراز خوشحالی کرد که این کارگردان این استودیو را در ۴ سال آینده خانه خودش خواهد دانست.

جان ام.چو متولد ۱۹۷۹ و فیلمساز آمریکایی است. او در مدرسه سینما و تلویزیون دانشگاه کالیفرنیای جنوبی تحصیل کرده و تاکنون چند جایزه دریافت کرده که جایزه پرنسس گریس، دور شاری و جک نیکلسون از جمله آنهاست. او از پدر و مادری تایوانی-چینی در کالیفرنیامتولد شده و اولین فیلمش را سال ۲۰۰۱ ساخته است.

«آسیایی‌های خرپول» که سال پیش اکران شد در ۵ روز نخست اکرانش به فروشی ۳۴ میلیون دلاری دست یافت و در رأس باکس آفیس آمریکا قرار گرفت. این در حالی بود که همه بازیگران این فیلم را بازیگران آسیایی تشکیل داده بودند.

  • منبع خبر : مهر