یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار کالا از مرز بین المللی مهران به عراق صادر شد
یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار کالا از مرز بین المللی مهران به عراق صادر شد

فرماندار مهران از صادرات یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار کالا از مرز بین المللی مهران به عراق خبر داد. نظام ملکشاهی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: مرز بین المللی مهران یکی از مهم‌ترین مرزهای کشور جهت صادرات است. فرماندار مهران گفت: مرز بین المللی مهران یکی از امن‌ترین مرزهای کشور با وسعت ۴۳۰ […]

فرماندار مهران از صادرات یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار کالا از مرز بین المللی مهران به عراق خبر داد.

نظام ملکشاهی در گفت و‌گو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: مرز بین المللی مهران یکی از مهم‌ترین مرزهای کشور جهت صادرات است.

فرماندار مهران گفت: مرز بین المللی مهران یکی از امن‌ترین مرزهای کشور با وسعت ۴۳۰ کیلومتر با کشور عراق و مستعد برای صادرات و انتخاب اول صادرکنندگان کشور است.

مهیا شدن امکانات زیرساختی، ۲۴ ساعته بودن صادرات، برطرف کردن موانع صادرات و تسریع و روانی بودن امور ترخیص و صادرات از مزایای مرز مهران بود که مورد اشاره فرماندار مهران بود و گفت: امسال یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون دلار کالا از مرز بین المللی مهران به عراق صادر شده است.

فرماندار مهران به برنامه ریزی برای افزایش صادرات در ایام باقی‌مانده سال تاکید و تصریح کرد: روند صادرات در مرز طی شش ماهه دوم سال جاری مثبت شده است.