۱۰۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهری و روستایی لرستان تصویب شد
۱۰۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های شهری و روستایی لرستان تصویب شد
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور گفت: برای زیر ساخت‌های شهری و روستایی استان لرستان ۱۰۰۰ میلیارد تومان تصویب شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، مهدی جمالی‌نژاد شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید ازپروژه آزاد راه اراک- خرم‌آباد با اشاره به سیلاب اخیر استان لرستان اظهار داشت: خوشبختانه علی‌رغم اینکه درگیری سیلاب در استان لرستان بسیار زیاد بود اما پروژه‌های عمرانی و زیربنایی در شهر خرم‌آباد و استان لرستان رها نشده است.

وی افزود: امروز برای بنده بسیار جالب بود که  پروژه‌های بزرگ شهرداری خرم‌آباد نیز با سرعت کار می‌شود علی‌رغم اینکه در سیلاب اخیر شهر آسیب جدی دید بر همین  اساس بنا داریم نه تنها در شهر خرم‌آباد بلکه سایر شهرهای آسیب‌دیده از سیل اخیر در آینده نزدیک کمک‌هایی انجام شود.

 معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور عنوان کرد: خوشبختانه در بحث زیرساخت‌های شهری و روستایی استان لرستان حدود هزار میلیارد تومان تصویب شده است.
وی بیان کرد: پس از سیلاب در استان لرستان پروژه‌ها اولویت‌بندی شد و اولویت‌های اول باغات، زمین‌های کشاورزی و سر پناه مردم بود که خوشبختانه علی‌رغم تنگناهای مالی بنیاد مسکن به خوبی کار کرده و کار تعمیرات در حال پایان و بازسازی‌ها به سرعت در حال پیشرفت است.
جمالی‌نژاد گفت: پروژه‌های راه و شهرسازی پروژه‌هایی نیست که تا پایان سال به اتمام برسد بلکه قرار است در دو تا سه سال به نتیجه برسد بر همین اساس میزان اعتبار تخصیص داده شده این پروژه‌ها مربوط به امسال است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به شهرداری‌ها و دهیاری‌های  آسیب‌دیده  استان لرستان از ابتدای امسال تاکنون ۴ مرتبه اعتبار تخصیص داده شده و بازهم تخصیص خواهیم داد که امیدواریم تا پایان سال به نحوی عمل کنیم که  شهرها و روستاها ظاهر سیل‌زده نداشته باشند.