۱۴۵ فروند بالگرد ارتش آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده شدند
۱۴۵ فروند بالگرد ارتش آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده شدند

فرمانده نیروی زمینی ارتش العام کرد: ۱۴۵ فروند بالگرد هوانیروز ارتش آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده هستند.  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمین ارتش با اشاره به وقوع زلزله ۷٫۳ ریشتری در کرمانشاه اظهار داشت: شب گذشته پس از وقوع زلزله نیروی زمینی ارتش برای کمک به هموطنان عزیز، وارد عمل شد. وی با […]

فرمانده نیروی زمینی ارتش العام کرد: ۱۴۵ فروند بالگرد هوانیروز ارتش آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده هستند.

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمین ارتش با اشاره به وقوع زلزله ۷٫۳ ریشتری در کرمانشاه اظهار داشت: شب گذشته پس از وقوع زلزله نیروی زمینی ارتش برای کمک به هموطنان عزیز، وارد عمل شد.

وی با بیان اینکه با توجه به بحران شدیدی که در منطقه ایجاد شد نیروی زمینی ارتش با هماهنگی فرمانداری در منطقه حضور یافت، افزود: پس از وقوع زلزله بلافاصله پادگان ابوذر را برای درمان مجروحان با توجه به تخریب بیمارستان پل ذهاب تخلیه کردیم.

امیر حیدری با بیان اینکه همچنین در این پادگان همزمان ستاد بحران تشکیل شد، تصریح کرد: با توجه به حجم بالای خسارت دستور دادم ۴ تیپ نیروی زمینی برای تسریع آوربرداری در منطقه مستقر شوند و نجات جان مصدومان اولویت نخست محسوب می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در پادگان ابوذر ۲۷۰ مصدوم زلزله تاکنون از مردم منطقه درمان شده‌اند، اضافه کرد: انشاالله تا غروب عمده کار نجات مصدومان را به پایان خواهیم رساند.

امیر حیدری با بیان اینکه از شب گذشته تمام بالگردهای هوانیروز ارتش در آماده باش کامل بود، تاکید کرد: در حاضر ۱۴۵ فروند بالگرد آماده اعزام به منطقه برای کمک به امدادرسانی و انتقال مجروحان هستند.