۲۲ مدرسه براثر زلزله کرمانشاه تخریب شدند/لزوم تسریع در امر بازسازی مدارس
۲۲ مدرسه براثر زلزله کرمانشاه تخریب شدند/لزوم تسریع در امر بازسازی مدارس

حجت الاسلام آزادی خواه سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح اقتصاد با اشاره به زلزله یک شنبه شب«۲۱آبان ماه»، گفت: متاسفانه در این زلزله جمع زیادی از هموطنانمان جان باختند و ایران اسلامی عزادارشد. این نماینده خانه ملت در ادامه افزود: زلزله کرمانشاه خسارات سنگینی […]

حجت الاسلام آزادی خواه سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی صبح اقتصاد با اشاره به زلزله یک شنبه شب«۲۱آبان ماه»، گفت: متاسفانه در این زلزله جمع زیادی از هموطنانمان جان باختند و ایران اسلامی عزادارشد.
این نماینده خانه ملت در ادامه افزود: زلزله کرمانشاه خسارات سنگینی را بر این استان و روستاهای حادثه دیده بر جای گذاشت.
عضو کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه بسیاری از مدارس و آموزشگاه های استان کرمانشاه تخریب شده است، تصریح کرد: برابر اطلاع واصله در مناطق زلزله زده و گفته وزیر آموزش و پرورش تا این لحظه، ۷ مدرسه در شهر سرپل ذهاب و ۸ مدرسه روستایی در اطراف این شهر به طور کامل تخریب شده‌اند.
حجت الاسلام آزادی خواه اضافه کرد: همچنین در منطقه ثلاث باباجانی ۲ مدرسه در شهر و ۵ مدرسه نیز در روستاهای اطراف شهر تخریب شده‌اند که باید هرچه سریعتردستگاه های مربوطه از جمله وزارت آموزش و پرورش نسبت به بازسازی این مدارس اقدام نمایند.