۲۵۱ فوتی جدید کرونا در کشور/۷۵۰۱ بیمار دیگر شناسایی شدند
۲۵۱ فوتی جدید کرونا در کشور/۷۵۰۱ بیمار دیگر شناسایی شدند
سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۷۵۰۱ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه در طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۱ تن نیز به دلیل این بیماری جان خود را از دست دادند.

به گزارش واحد اجتماعی خبرگزاری صبح اقتصاد دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۴ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۵۰۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۱۳۲۲ نفر از آنها بستری شدند.”۲۵۱ فوتی جدید کرونا در کشور/۷۵۰۱ بیمار دیگر شناسایی شدند”

وی افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۱۱۵ هزار و ۷۷۰ نفر رسید.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۵۱ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۲ هزار و ۴۴۷ نفر رسید.

به گفته وی، خوشبختانه تا کنون ۸۲۳ هزار و ۲۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

لاری افزود:  ۵۷۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی گفت: تا کنون ۶ میلیون و ۷۵۰ هزار و ۳۵۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.”۲۵۱ فوتی جدید کرونا در کشور/۷۵۰۱ بیمار دیگر شناسایی شدند”

به گفته وی، در حال حاضر و بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۲۸۸ شهرستان نارنجی و ۱۴۸ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: شهرستان های زرین دشت در استان فارس، بافت در استان کرمان، گمیشان در استان گلستان، آستارا، بندرانزلی، رودسر و تالش در استان گیلان و آمل، بهشهر، رامسر، گلوگاه و نکا در استان مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند.

پیروز حناچی در آئین افتتاح باغ سلیمانیه گفت: خوشحالم که فرصت دیگری پیش آمد تا به قول هایی که به شهروندان داده بودیم عمل کنیم. بطور قطع می توانیم بگوییم توسعه فضای سبز در تهران یکی از راهبردهای این دوره مدیریت شهری است.

وی افزود: از ابتدای این دوره ۱۷ باغ تملک و به بوستان تبدیل شده و تا خاتمه این دوره ۱۷ باغ دیگر نیز به باغ های داخل محدوده شهر تهران اضافه خواهد شد. در حقیقت هدف گذاری اینگونه بوده که این باغ ها ابتدا در مناطقی که ظرفیت آن وجود دارد و دوم سرانه فضای سبز کمتری دارند احداث شوند. برخی از این باغات مدت ها متروک واقع شده که با همکاری دستگاه های مختلف این اقدام شکل گرفته و توسعه فضای سبز تهران که یکی از نیازهای اصلی این شهر است، محقق شده است.”۲۵۱ فوتی جدید کرونا در کشور/۷۵۰۱ بیمار دیگر شناسایی شدند”

وی ادامه داد: در جلسه امروز کمیسیون ماده ۵ طرح تفصیلی منطقه ۲۲ به تصویب نهایی رسید. کار مهمی که انضباط بخشی به شهر را به عنوان یکی از قول هایی که به مردم داده بودیم در منطقه ۲۲ محقق می کند.

 

 

 

 

 

 

  • منبع خبر : ایسنا