۳۵ درصد از فیلمبرداری فوق لیسانسه ها به اتمام رسیده است
۳۵ درصد از فیلمبرداری فوق لیسانسه ها به اتمام رسیده است
سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی، اثری طنز بوده که دی ماه سال ۹۵ به تلویزیون آمد و در قالب ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به ماجرای زندگی پسری با بازی هوتن شکیبا می‌پرداخت که قصد ازدواج داشت ولی آنچنان که باید در این امر موفق نبود.

به گزارش واحد فرهنگی خبرگزاری صبح اقتصاد با توجه به موفقیت این مجموعه در جذب مخاطب، فصل دوم آن با عنوان «فوق‌لیسانس‌ها» در دستور تولید قرار گرفت و اواخر فروردین ۹۸ در دانشگاه خوارزمی واقع در خیابان مفتح کلید خورد تا هرچه سریع‌تر آماده پخش از تلویزیون شود.

رضا جودی (تهیه‌کننده مجموعه فوق‌لیسانسه‌ها) درباره آخرین وضعیت این سریال گفت: همچنان در مرحله تصویربرداری هستیم و تاکنون نزدیک به ۳۵ درصد از فیلمبرداری به اتمام رسیده است.

وی با بیان اینکه تلاش ما این است که هرچه سریع‌تر سریال را به سرانجام برسانیم، درباره زمان پخش این مجموعه اظهار داشت: هنوز زمان پخش مشخص نشده است. ابتدا باید کار به اتمام رسد تا بتوانیم درباره زمان پخش آن تصمیم‌گیری کنیم.

مجموعه «فوق‌لیسانسه‌ها» سریال ۴۰ قسمتی بوده که هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیر حسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میرعلمی، کاظم سیاحی، عزت‌الله مهرآوران، آتنه فقیه‌نصیری از جمله بازیگرانی هستند که در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

  • منبع خبر : ایران آنلاین