۳ میلیون واحد صنفی و ۶۰۰ هزار واحد تولیدی در کشور فعالیت می‌کنند
۳ میلیون واحد صنفی و ۶۰۰ هزار واحد تولیدی در کشور فعالیت می‌کنند
رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با بیان اینکه سه میلیون واحد صنفی و ۶۰۰ هزار واحد تولیدی در کشور فعالیت می‌کنند گفت: اصناف رزمندگان جنگ اقتصادی هستند که با تکیه‌بر توان این افراد باید در این جنگ در مقابل دشمن مقاومت کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، غلامرضا حسن‌پور در دیدار با آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه در استان که در سالن محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد اظهار داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بازارها باید اسلامی و انقلابی باقی بماند.

وی با اشاره به نقش بازاریان در توسعه اقتصاد تصریح کرد: مبانی توحید باید با فعالیت‌های فرهنگی در میان اصناف ترویج شود، بازار اسلامی و انقلابی دارای رونق بوده و کسب‌ و کار حلال مورد توجه بازاریان قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج اصناف کشور با تأکید بر اهمیت بیانیه گام دوم بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب معیار فعالیت‌های سازمان بسیج اصناف است، حرکت خود را از حوزه بینی و تشریحی فراتر کرده و به حوزه عمل وارد شده‌ایم.

حسن‌پور با بیان اینکه فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی تقویت تولیدات داخلی است ادامه داد: سه میلیون واحد صنفی و ۶۰۰ هزار واحد تولیدی در کشور فعالیت می‌کنند، بیان کرد: این واحدهای تولیدی به‌صورت مستقیم بافرمان مقام معظم رهبری در ارتباط هستند.

وی با اشاره به نقش و جایگاه اصناف و بازاریان خاطرنشان کرد: اصناف، رزمندگان جنگ اقتصادی هستند که با تکیه‌ بر توان این افراد باید در این جنگ در مقابل دشمن مقاومت کرد.