۴۰۵ نفر مشکوک به کرونا از بیمارستان مرخص شدند
۴۰۵ نفر مشکوک به کرونا از بیمارستان مرخص شدند
سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه گفت: از مجموع ۵۲۰ نفر مشکوک به کرونا در استان ۴۰۵ نفر با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

۴۰۵ نفر مشکوک به کرونا از بیمارستان مرخص شدند

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه گفت: از مجموع ۵۲۰ نفر مشکوک به کرونا در استان ۴۰۵ نفر با بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند.

ابراهیم شکیبا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه اظهار داشت: در مجموع در استان کرمانشاه ۵۲۰ نفر مشکوک به کرونا بستری شده بودند که از این تعداد ۴۰۵ با بهبودی ترخیص شده‌اند و ۱۰۸ نفر بستری هستند.

وی عنوان کرد: از زمان شیوع این ویروس تاکنون ۷۹ نفر در استان به کرونا مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۸ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

شکیبا گفت: براساس تقسیم‌بندی‌ها شهرستان‌های بیش از ۱۰ مورد مبتلا وضعیت قرمز، ۶ تا ۱۰ مورد ابتلا وضعیت نارنجی و بین یک تا پنج نفر دارای وضعیت زرد تلقی می‌شوند.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در استان کرمانشاه افزود: از مجموع مبتلایان ۳۴ مورد مربوط به شهرستان کرمانشاه، ۱۱ مورد کنگاور، سنقر و کلیایی ۱۳ نفر، اسلام‌آباد غرب ۶ مورد، صحنه دو مورد، هرسین دو مورد، گیلانغرب ۶ نفر، جوانرود دو مورد و سرپل‌ذهاب دو مورد و پاوه یک مورد است و در شهرستان‌های روانسر، دالاهو، ثلاث‌باباجانی و قصرشیرین هنوز موردی گزارش نشده است.