۴ طرح مهم کمک معیشتی عملیاتی می‌شود
۴ طرح مهم کمک معیشتی عملیاتی می‌شود
ربیعی از پیگیری حداقل چهار طرح مهم برای حمایت از معیشت مردم در دولت خبر داد و گفت: بخشی از این طرح‌ها در قالب بودجه ۱۴۰۰ و بخشی هم که در بودجه امسال قابلیت اجرا دارد را پیگیری می‌کنیم.

۴ طرح مهم کمک معیشتی عملیاتی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری صبح اقتصاد، ربیعی از پیگیری حداقل چهار طرح مهم برای حمایت از معیشت مردم در دولت خبر داد و گفت: بخشی از این طرح‌ها در قالب بودجه ۱۴۰۰ و بخشی هم که در بودجه امسال قابلیت اجرا دارد را پیگیری می‌کنیم.

«علی ربیعی» در گفت و گویی با اشاره به اقدامات دولت برای کم کردن فشار از زندگی مردم اظهارداشت: در زمینه کنترل قیمت‌ها تصمیمات جدیدتری گرفته شده  و برای کمک به دهک‌های پایین برنامه ریزی صورت گرفته است.وی ادامه داد: در جلسات ستاد اقتصادی دولت بحث سهولت کار تجاری و سیاست‌های پولی و مالی تصمیاتی گرفته شده است که قسمت بسیار مهم آن کمک به معیشت مردم است. حداقل ۴ طرح مهم در این زمینه دنبال می‌شود که بخشی در قالب بودجه ۱۴۰۰ و بخشی هم که قابلیت اجرا در بودجه امسال دارد آن را عملیاتی خواهیم کرد. دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری افزود: در یکی از زمینه‌ها مکاتبات صورت گرفته و اجازه‌های لازم گرفته شده و امیدوار هستیم بتوانیم یکی دو هفته آینده این‌ برنامه‌ها را عملیاتی کنیم.وی همچنین درباره انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: مواضع هر دو رقیب به خصوص مواضعی که در مورد ایران می‌گیرند را به دقت بررسی می کنیم.ربیعی افزود: به نظر می رسد تحول آرامی در آمریکا نخواهیم داشت اما حرکت کاخ سفید و سیاست‌هایی که می‌خواهد در مورد ایران اعمال کند، برای ما مهم است و فرد مهم نیست. باید ببینیم چه سیاستی در مورد ما اعمال می‌کنند به قول رهبر معظم انقلاب فرصت‌هایی که در فضای بین‌المللی ایجاد می‌شود، حتماً از آن استفاده می‌کنیم. دستیار ارتباطات اجتماعی رییس جمهوری تاکید کرد: با دقت انتخابات آمریکا را رصد می‌کنیم و پتانسیل تغییر سیاست‌هایی که هر کدام از کاندیداها دارند، مورد توجه ماست و قطعاً بر اساس آن تصمیم خواهیم گرفت و از فرصت‌ها استفاده خواهیم کرد.