۵ هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده به بهره برداری می‌رسد
۵ هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده به بهره برداری می‌رسد

معاون اول رییس جمهور گفت: بانک مرکزی در حال تدوین سیاست‌هایی متناسب با شرایط جدید کشور است. اسحاق جهانگیری صبح امروز سه‌شنبه در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: رئیس جدید بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در حال تدوین سیاست‌هایی متناسب با شرایط جدید کشور هستند که امیدواریم تا آخر هفته جاری این بسته […]

معاون اول رییس جمهور گفت: بانک مرکزی در حال تدوین سیاست‌هایی متناسب با شرایط جدید کشور است.

اسحاق جهانگیری صبح امروز سه‌شنبه در بدو ورود به فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه گفت: رئیس جدید بانک مرکزی و تیم اقتصادی دولت در حال تدوین سیاست‌هایی متناسب با شرایط جدید کشور هستند که امیدواریم تا آخر هفته جاری این بسته پیشنهادی برای بهبود شرایط اقتصادی کشور اعلام شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به روند بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه نیز اظهار داشت: امروز ۵ هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده به بهره برداری می‌رسد و بقیه واحدها نیز در کوتاه‌ترین زمان ممکن باید تکمیل شود به طوری که در زمستان امسال حداقل در مناطق روستایی همه واحدهای مسکونی تکمیل شده باشد.

وی بیان داشت: مشکلات موجود در روند بازسازی مناطق زلزله زده نیز امروز قطعا بررسی می‌شود و تا آنجایی که در توان دولت باشد مسائل پیش رو در این مناطق در اسرع وقت مرتفع خواهد شد.

اسحاق جهانگیری به منظور افتتاح ۵ هزار واحد مسکونی روستایی در مناطق زلزله زده، صبح امروز وارد کرمانشاه شد و هم اکنون برای بازدید از این مناطق عازم شهرستان سرپل ذهاب است.