۶۰ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد
۶۰ گروه جهادی دانشجویی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد اعزام شد

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰ گروه جهادی دانشجویی برای فعالیت در عرصه‌های مختلف از جمله ساخت‌ساز منازل و مساجد به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شهرام مهدوی‌مطلق ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه واژه بسیج وحدت‌بخش و اتحادآفرین است، اظهار داشت: بسیج […]

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۶۰ گروه جهادی دانشجویی برای فعالیت در عرصه‌های مختلف از جمله ساخت‌ساز منازل و مساجد به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، شهرام مهدوی‌مطلق ظهر امروز در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه واژه بسیج وحدت‌بخش و اتحادآفرین است، اظهار داشت: بسیج ۳۰ سال است که برای پیش برندگی حرکت تمدن‌ساز اسلام و انقلاب اسلامی در عصر جدید پرچم‌داری و میدان‌داری می‌کند.

وی افزود: بسیج دانشجویی دفاع از اسلام و انقلاب و کارکردن بر روی مسائل اعتقادی بسیجیان در دانشگاه و حوزه علیمه را به عهده دارد و این پرچم‌داری در جلویگیری از نفوذ به دستگاه دانشگاهی ما جز با نقش‌آفرینی بسیج دانشجویی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و معیشیتی امکان‌پذیر نیست.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تربیت نیروهای تراز انقلاب اسلامی از دیگر الزامات بسیج دانشجویی برای دفاع از انقلاب و اسلام در عرصه‌ دانشگاه است.

مهدوی‌مطلق عنوان کرد: این نشست را امروز در یکی از روستاهای استان و در منزل یکی از اهالی روستا که از ولی نعمتان انقلاب هستند برای گرامی‌داشت روز بسیج دانشجویی با این پیام برگزار کردیم که اولا بین مردم و مسئولان فاصله‌ای نباشد و ثانیا در این عرصه که دشمنان نظام و انقلاب همه هجمه‌های خود را به میدان آوردند تا مردم را به‌ویژه در مسائل معیشتی از مسئولان جدا کنند مسئولان در کنار مردم قرار گیرند و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند.

وی عنوان کرد: هدیه جریان و جنبش دانشجویی استان امروز ساخت یک منزل مسکونی است که با کمک‌های مردم و خیرین و برخی نهادها و با همت بلند دانشجویان جهادی تحویل یکی از اهالی این روستا می‌شود که این نشان می‌دهد جنگ ما همچنان جنگ فقر و غنا، جنگ مستمندان و مستضعفان علیه مستکبران و جنگ مظلومان علیه ظالمان است و تا تشکیل تمدن نوین اسلامی این جنگ همچنان ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بیش از ۵۰ عنوان برنامه در هفته بسیج امسال با هدف حل مسائل مردم خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در عرصه دانشگاه با برگزاری مناظرات و همایش‌های دانشجویی و هم‌اندیشی با اساتید دانشگاه و در عرصه مردمی با خدمت‌رسانی به مردم از طریق اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و حاشیه شهرها اجرایی می‌شود.

مهدوی‌مطلق با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون ۶۰ گروه جهادی در ابعاد و عرصه‌های مختلف از جمله ساخت و ساز منازل و مساجد به مناطق محروم استان اعزام شده‌اند، گفت: امروز در سراسر استان چهار منزل مسکونی توسط دانشجویان بسیجی تحویل مردم و ولی نعمتان انقلاب در روستاهای استان داده می‌شود.

وی تعمیر مساجد، خدمت‌رسانی در حوزه‌های بهداشتی و درمانی و آموزش و کارآموزی متناسب با اقتصاد روستاها مانند دامداری و کشاورزی در طول سال به ویژه در هفته بسیج را از دیگر اهداف اعزام گروه‌های جهادی عنوان و بیان کرد: ارائه عملکرد و کارنامه انقلاب اسلامی در آستانه چهل سالگی با برگزاری همایش‌ها و نمایشگاه‌ها و خدمات‌رسانی به مردم در عرصه‌های مختلف بخش دیگری از ماموریت بسیج است.

مهدوی‌مطلق گفت: مهم‌ترین دغدغه و رویکرد ما در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و در این شرایط که دشمن هجمه اساسی را برای فاصله انداختن بین مردم و مسئولان دارد پیگیری حل مسائل اساسی مردم با ورود دانشجویان است.

وی بیان کرد: در این مسیر انتظار همراهی مسئولان را داریم اما منتظر کسی هم نمی‌مانیم و هر جایی احساس کنیم با ورود جامعه دانشجویی و دانشگاهی بخشی از مشکلات مردم حل شده و بخشی از صدای مردم به گوش مسئولان می‌رسد عملا وارد می‌شویم.