۸۷۵ هزار کارت بانکی به کارت سوخت تبدیل شد
۸۷۵ هزار کارت بانکی به کارت سوخت تبدیل شد

معاون وزیر ارتباطات از مراجعه آنلاین حدود ۷ میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت خودرو خبر داد و گفت: کارت بانکی ۸۷۵ هزار نفر از این مراجعه کنندگان به کارت سوخت متصل شد. به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد امیر ناظمی  گفت: از شروع اجرای طرح ثبت نام و صدور کارت سوخت، از ۵ تا […]

معاون وزیر ارتباطات از مراجعه آنلاین حدود ۷ میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت خودرو خبر داد و گفت: کارت بانکی ۸۷۵ هزار نفر از این مراجعه کنندگان به کارت سوخت متصل شد.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد امیر ناظمی  گفت: از شروع اجرای طرح ثبت نام و صدور کارت سوخت، از ۵ تا ۱۵ آذرماه جاری، حدود ۷ میلیون نفر برای دریافت کارت سوخت و تبدیل کارت بانکی به آن به سامانه های غیرحضوری اجرای این طرح مراجعه کردند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: بررسی ها نشان می دهد که تا پایان ساعت ۱۲ ظهر روز ۵ شنبه ۱۵ آذرماه حدود ۷ میلیون مراجعه از طریق وبسایت دولت موبایل (Mob.gov.ir) ، اپلیکیشن دولت همراه و کد دستوری *۴# برای دریافت کارت سوخت به ثبت رسیده است.

وی گفت: حدود ۸۷۵ هزار مورد از این مراجعات، نهایی شده و بدون مشکل کارت بانکی متقاضی به کارت سوخت تبدیل و متصل شده است.

معاون وزیر ارتباطات تعداد مراجعه را در روز ۵ شنبه ۱۵ آذرماه ۱۷۷ هزار مورد عنوان کرد که ۵۷هزار و ۹۹۸ مورد از این تعداد، موفق به تبدیل کارت بانکی به کارت سوخت شده اند و افزود: در فاصله روزهای ۵ تا ۱۳ آذر از تعداد ۶ میلیون و ۱۲۷ هزار مراجعه، ۵۳۷ هزار و ۹۱۹ کارت بانکی به ثبت رسید. در همین حال در روز ۴ شنبه ۱۴ آذر از تعداد ۴۹۲ هزار و ۸۹۵ مراجعه، ۱۴۱ هزار و ۳۴۹ کارت بانکی ثبت شده است.

ناظمی با بیان اینکه از تعداد کل مراجعان، بسیاری به دلایلی چون نبود مدارک لازم، تا انتهای ثبت نام پیش نرفته اند، خاطرنشان کرد: میزان خطای سیستم که از ابتدا حدود ۵ درصد بوده هم اکنون به ۲ درصد رسیده و این مساله نشان می دهد که دلیلی که این مراجعان تا انتهای ثبت نام پیش نرفته اند، این نبوده که سیستم قطع شده باشد./منبع مهر