آغاز طرح نظارتی شب عید
آغاز طرح نظارتی شب عید
رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران گفت: طرح نظارت و بازرسی اتاق اصناف برای ایام پایانی سال از ابتدای اسفندماه آغاز می‌شود و تا پایان فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش واحد اقتصادی خبرگزاری صبح اقتصاد حسین درودیان اظهار کرد: اتاق اصناف تهران در طول سال نظارت دقیقی بر قیمت و کیفیت کالا در سطح خرده فروشی دارد که این نظارت‌ها با افزایش قیمت بنزین از سوی اصناف تشدید شده و همچنان ادامه خواهد داشت.”آغاز طرح نظارتی شب عید”

رئیس بازرسی و نظارت اتاق اصناف تهران خاطرنشان کرد: طرح نظارت و بازرسی اتاق اصناف برای ایام پایانی سال از ابتدای اسفندماه آغاز خواهد شد و تا پایان فروردین ماه ادامه می‌یابد و در این مسیر از امکانات و همکاری دیگر دستگاه های مرتبط استفاده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اصناف همچون سال های گذشته با برگزاری نمایشگاه های فصلی مخالفند؟ گفت: عموما مدیران صنوف و اتاق اصناف با برگزاری نمایشگاه های بهاره مخالفند اما بنابر دستور مسئولان زیربط، اتاق اصناف در سال جاری نیز نمایشگاه بهاره را برگزار می کند.”آغاز طرح نظارتی شب عید”

درودیان تصریح کرد: اصناف به دلیل آنکه در ایام پایانی سال، شرایط عرضه و تقاضا رونق خاصی به خود می‌گیرد و واحدهای صنفی و تولیدی می‌توانند گردش مالی خود را که در طی سال در رکود بوده، تقویت کنند، با برگزاری نمایشگاه های فصلی به خصوص نمایشگاه‌های بهاره مخالف است.

گفتنی است، امسال نیز اصناف تمایلی برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره نداشتند ولی با تصمیم ستاد تنظیم بازار ملزم به اجرای آن شدند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه ۲۰ گروه فقط در شهرستان زنجان نظارت خود را از یکم اسفند آغاز می‌کنند، گفت: با متخلفان برخورد جدی می‌شود و اجازه نمی‌دهیم برخی سودجویان سبب گرانی بیهوده شوند.

وی تصریح کرد: از ۱۷ تا ۲۴ اسفند نمایشگاه عرضه کالاهای اساسی شب عید در نمایشگاه کاسپین برگزار می‌شود و مردم می‌توانند برای خریدهای خود به این نمایشگاه مراجعه کنند چونکه ناظران اداره بازرسی به شکل تمام وقت در این نمایشگاه حضور دارند و اجازه تخلف به فروشندگان نمی‌دهند.

  • منبع خبر : ایسنا